2014-10-05, 19:37
Medlem
tja!

har precis kommit ur ett förhållande men vill inte avstå sexbiten så undrar då från er andra vilka som just nu är de bästa sexträff sajterna för att träffa någon och ha grymt casual sex med liksom?
Citera
2014-10-05, 19:40
Medlem
TheHmms avatar
Tjej eller kille?
Citera
2014-10-05, 19:51
Medlem
swebarbs avatar
Bästa för en kille eller? finns inga bästa såvida man inte ser väldigt bra ut och tjejer nappar direkt så är det fortfarande samma det går 1000 killar i snitt på 10 tjejer kanske... du får väl prova bodycontact eller nåt.
Citera
2014-10-05, 20:02
Medlem
jag är kille
Citera
2014-10-05, 20:10
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Testa krogen istället
Citera
2014-10-05, 20:43
Bannlyst
Satsa på dig själv- runka i motvind.
Citera
2014-10-05, 20:48
Medlem
bodycontact helt klart, eller varför inte badoo?
Citera
2014-10-05, 20:49
Medlem
Mötesplatsen.se eller liknande skulle jag säga. Har precis avslutat ett låångt förhållande och testade denna sida. Var iväg på min första date nu för någon vecka sedan. Gav utdelning direkt för min del så att säga. Så sikta in dig på de mer "normala" siterna och uppför dig normalt bara så ska du se att det löser sig. På de nischade "kk-siterna" är det övervägande killar. Det är mitt intryck iaf.

Lycka till!
Citera
2014-10-05, 21:27
Bannlyst
http://www.naturistpassion.com/
Citera
2014-10-10, 02:28
Medlem
Någon som har flera förslag :P?

Bodycontact
mötesplatsen
happypancake

Någon malmö chatten som var världelös.

Men ah, letar efter någon intressant kvinna i malmö trakterna om någon har tips på sidor för träffar eller en direkt malmö chat
Citera
2015-08-15, 00:01
Medlem
Har testat massa olika. Bodycontact.Com har jag varit medlem på ett tag. Tycker det funkar Bra, snackat med några där och träffat två tjejer därifrån. Jag va sugen på lite mer action så testade någon internationell, bara för Webcamchatt dock

www.naughty4tonight.Com där snackade jag med brudar från USA. college brudar hahah jävla brudar asså. Kan rekommendera den sidan om ni bara vill ha Webcamchatt brudar. Riktigt mycket att välja från!

WwW.Knullportalen.se har jag faktiskt träffat

ganska många ifrån, kul om man ska till en ny stad och vill ha ligg haha. Finns Webcamchatt där också om man vill ha det men man kan ställa in vilket område man vill träffa folk på.

Www.Sexcenter.se har min polare använt.

Inte hunnit testa ännu men han har dragit över ett par brudar där ifrån och de va inga feta säckbrudar utan riktigt najsa

Om ni vet några fler sidor som det inte bara e masa oseriösa så tipsa gärna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in