• 1
  • 2
2014-10-04, 22:11
Medlem
meramans avatar
Det är en sann story men jag vill direkt påpekandet det inte var samtidigt och det är flera år mellan dessa knull.

Det började när jag var yngre. Fick via tidningen aktuellt rapport kontakt med en kåt milf som ville knulla lite yngre killar. Svarade på hennes annons och det ledde till att jag under några veckor knullade denna gifta dam säkert 20 ggr eller nått liknande. Hon var tydligen ofta otrogen mot sin man och gillade yngre killar.

Ett antal år senare kom jag i kontakt med en kvinna på Brasseriet i Borås. Hon låg i skilsmässa och var ute efter kuk. Det slutade med att jag knullade henne ungefär ett halvår. Hon hade vid den tiden en dotter på 8 år. Efter det halvåret slutade jag träffa henne och har inte haft någon kontakt med henne eller hennes barn.

I torsdags fick jag ett telefonsamtal från dottern som sökt upp mig. Hon hade bråkat med sin pojkvän och ville ha någonstans att ta vägen under natten. Long story short och hon sökte upp mig då hon inte fått tag på sin mamma eller några andra hon ringt. Lät henne komma hem till mig då jag kände sympati för henne.

Hon fick gästrummet och jag sov i min dubbelsäng. Vid det här laget är hon 22 och välvuxen med fina former. Jag somnade men vaknar någon timma sedan av att hon kryper ner i min säng. Jag fryser säger hon och glider ner Under mitt täcke. Håll om mig säger hon och vi skedar en stund. Efter en stund börjar det bli lite jobbigt för lilleman börjaj bli hård när hon trycker sin bak mot mig. Flyttar mig lite för att hon ej skall känna mitt stånd. Nej säger hon då, snälla ligg kvar jag gillar din hårda kuk säger hon. Så jag ligger kvar och hon trycker sig hårdare mot mig.. Hennes hand letar sig ner, lossar min kuk från mina kallingar och hjälper den glida in i hennes fitta. Vi börjar jucka lite sakta men ökar till ett regelrätt knull.

För en timma sedan åkte hon hem igen då hennes kille ringt henne på mobilen och sagt förlåt. Fram till en timma sedan har vi alltså mer eller mindre knullat i två dygn.

Så nu har jag alltså fullföljt en trippel genom att knulla tre tjejer/kvinnor i rakt nedstigande led. Hur ofta händer det? Någon annan som varit med om något liknande? Hela storyn är 100% sann. Dom måste nog faan tillhöra den kåtaste familjen i hela Borås.

OBS tråden är inte tipp för off topics och larv. I te heller för att påstå att min upplevelse inte stämmer. För ni var ej där på plats och såg på eller deltog. Utan jag undrar om andra varit med om något liknande och hur det i så fall gick till för er? Hur fick ni ihop er trippel?
Senast redigerad av meraman 2014-10-04 kl. 22:31.
Citera
2014-10-04, 22:16
Medlem
Babianens avatar
Dear Penthouse...

Jag kommer inte ihåg att de hade annonser i Aktuell Rapport det var en separat tidning som hette typ Blixt Kontakt som alla annonserade i på den tiden.

En flicka träffade alltså dig i 6 månader när hon var 8 och när hon är 22 (14 år senare) söker hon upp dig för att sova över för natten? Behöver jag säga att ingen kvinna gör sånt?
Citera
2014-10-04, 22:19
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Dear Penthouse...

Jag kommer inte ihåg att de hade annonser i Aktuell Rapport det var en separat tidning som hette typ Blixt Kontakt som alla annonserade i på den tiden.

En flicka träffade alltså dig i 6 månader när hon var 8 och när hon är 22 (14 år senare) söker hon upp dig för att sova över för natten? Behöver jag säga att ingen kvinna gör sånt?

Jodå jag vet minst en kvinna som gjort så. 2 dagar sedan
Citera
2014-10-04, 22:21
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoWassberg

Tror jag inte på. Men drömma kan du...

Givetvis får du tro vad du vill. Jag vet sanningen och jag är nöjd. Tanken med tråden var inte till för att diskutera vad folk tror utan för att se om andra haft liknande upplevelser
Citera
2014-10-04, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Dear Penthouse...

Aktuell Rapport hade också annonser, fast bara ett fåtal. Blixtkontakt hade hundratals. Jag fick napp en gång på Blixtkontakt, och hon var faktiskt riktigt bra. Idag är hon naturligtvis gift och har ungar.

Jag tvivlar också på det där. Det går inte till så.
Citera
2014-10-04, 22:34
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MendelejevPS
Tror på vad du säger, för förstår inte vad du skulle få ut av att ljuga. Men jävlar, inget mobilnummer till 22-åringen?

Jodå jag har kvar hennes nummer i min mobil. Känns som om jag skall låta det vara kvar där ett tag....
Citera
2014-10-04, 23:08
Medlem
MendelejevPSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Jodå jag har kvar hennes nummer i min mobil. Känns som om jag skall låta det vara kvar där ett tag....

Hade fan gett en del för ett nummer till en sån brud...
Citera
2014-10-04, 23:18
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MendelejevPS
Hade fan gett en del för ett nummer till en sån brud...

Är någon förvånad? Det där är väl vardagsmat för de flesta. Kom med något som väcker känslor!
Citera
2014-10-04, 23:19
Medlem
AbakusBaldors avatar
Jättevanligt.
Ska man lära känna en familjs sexvanor är det det bästa att knulla hela familjen.
Speciellt männen. Den stämningen på julafton är suverän...
Citera
2014-10-05, 00:04
Medlem
Låter härligt Meraman.

Mitt bidrag i korthet.

Var tillsammans med en tjej som då var 16 och jag var 20. Hon var en riktig slank sak som älskade att bli slickad i röven. Hade väldigt lätt för att komma.

However, Jag sov hos henne i en villa runt Bandhagen i sthlm. Hon skulle till skolan men jag fick sova vidare. När jag vaknade drack jag kaffe i köket med hennes mamma som var runt 40.

En läcker liten sak som jobbade som frilansjournalist. Hon flörtade med mig och jag var inte sen att fatta vinken. Jag började pulla hennes fitta i köket när hon plötsligt började nojja sig över sin dotter bla bla..

Vi avslutade vad vi påbörjat och jag gick och sova igen. Efter en stund kommer hon och kryper ner i sängen och säger att hon vill prata lite om det som hände. Säger hon har ångest.

Jag börjar kyssa henne på halsen och smeka hennes fitta utanpå trosorna. Hon blir helt jävla galen och den närmsta timmen knullade vi som besatta.

Kommer ihåg hur hon tokgnuggade sin clitta när jag stötte i henne och hon kom säkert 6-7 ggr.

Avslutade med att spruta i hennes arsle. Hon sa efteråt att hon inte knullat på 2 år.

Plus var att hon hade en härlig buske och inte en rakad fitta som dottern sin.

Det fanns en suspekt mormor med på något födelsekalas minns jag men henne fick jag aldrig tillfälle att knulla.

Kul grej när man var lite yngre. Nu knullar jag mest horor
Senast redigerad av carolina kallur 2014-10-05 kl. 00:16.
Citera
2014-10-05, 07:57
Medlem
MrRedmans avatar
Jag tycker diskussionsämnet i den här tråden är lite tunt...
Men du ställer ju frågan hur ofta det brukar ske. Jag skulle vilja påstå att storyn låter så osannolik att det aldrig inträffar. Förutom för TS som fått uppleva det.
Det känns mer som TS vill prata av sig och skriva en bra novell än att vi ska diskutera något.
Citera
2014-10-05, 11:53
Medlem
Bret-Harts avatar
Ja du kan förmodligen din sak och har en stor utstrålning och förmåga att kunna attrahera kvinnor,grattis! Sexualiteten har förmodligen gått i arv på detta sätt.
Min bror hade sex med den lokala prästens alla 3 döttrar vid olika tillfällen när han var yngre,han kan också det där......
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in