2014-10-04, 17:59
Medlem
Finns det ngon bra podcast om bilar/fordon p svenska.
I ndfall engelska.
Har lyssnat p Expressen motors podcast men det vrkar inte som den kommer
ut lngre
Tacksam fr svar.....
Citera
2014-10-04, 21:41
Medlem
whaks avatar
Bosse bildoktorn?
Finns p SR's hemsida.
Citera
2014-10-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Bosse bildoktorn?
Finns p SR's hemsida.
Ska testas namnet lter lvande IAF
Citera
2016-09-25, 23:58
Medlem
Run3s avatar
Ngon som har fler tips?
Citera
2023-04-07, 09:28
Medlem
ost-e-knarks avatar
Bumpar denna trden istllet fr att skapa en ny eftersom jag behver tips p fler poddar om bilar eller angrnsande till bilar och fordon.

Jag ser helst att dom som deltar i poddarna faktiskt kan mycket och grna r motorjournalister, racerfrare eller motsvarande.

Dessa lyssnar jag redan nu p s att ni kan frst ungefr vad jag uppskattar inome genren.

Smith and Sniff
the collecting cars/addicts podcast with criss harris
the smoking tire podcast
fuelling around
the autopian om dom lyckas f ut fler avsnitt

Man kan sga att dom r sorterade i min gillningsordning.

S fyll p med tips gott folk
Senast redigerad av ost-e-knark 2023-04-07 kl. 09:35.
Citera
2023-04-15, 19:28
Medlem
Faukess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ost-e-knark
Bumpar denna trden istllet fr att skapa en ny eftersom jag behver tips p fler poddar om bilar eller angrnsande till bilar och fordon.

Jag ser helst att dom som deltar i poddarna faktiskt kan mycket och grna r motorjournalister, racerfrare eller motsvarande.

Dessa lyssnar jag redan nu p s att ni kan frst ungefr vad jag uppskattar inome genren.

Smith and Sniff
the collecting cars/addicts podcast with criss harris
the smoking tire podcast
fuelling around
the autopian om dom lyckas f ut fler avsnitt

Man kan sga att dom r sorterade i min gillningsordning.

S fyll p med tips gott folk

Ett par poddar jag lyssnar p r SpeedCircus Podcast. Vrden r otroligt duktig p att bygga bilar, tvlar i Timeattack och har mnga intressanta gster. Allt frn knda bilbyggare till F1-lkare.
Min personliga favorit i denna podd r nog avsnittet om Nordic, ACE Competition eller Cammo och John Del 1 dr dom bland annat pratar om hur Cammo fick ner en V8 frn en Porsche Cayenne i sin BMW Z4.

Annars r Onroaders rtt trevlig.
Dr r favoriterna Hennes kvinna, Daniel "Limmet" Liimatainen, Tokan och Adde & Karl Bryngelsson.

Allt finns dr poddar finns.
Hoppas du kan hitta nt som passar dig.
Citera
2023-04-15, 19:45
Medlem
ost-e-knarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Ett par poddar jag lyssnar p r SpeedCircus Podcast. Vrden r otroligt duktig p att bygga bilar, tvlar i Timeattack och har mnga intressanta gster. Allt frn knda bilbyggare till F1-lkare.
Min personliga favorit i denna podd r nog avsnittet om Nordic, ACE Competition eller Cammo och John Del 1 dr dom bland annat pratar om hur Cammo fick ner en V8 frn en Porsche Cayenne i sin BMW Z4.

Annars r Onroaders rtt trevlig.
Dr r favoriterna Hennes kvinna, Daniel "Limmet" Liimatainen, Tokan och Adde & Karl Bryngelsson.

Allt finns dr poddar finns.
Hoppas du kan hitta nt som passar dig.

Trevligt med lite tips, man tackar. Jag fr ta mig en lyssning p dessa nr arbetsveckan ter str fr drren.
Citera
2025-06-27, 19:36
Medlem
flaess avatar
Beyond The Grid. Den officiella F1-podden. Lyssnar nstan uteslutande nr ldre frare, stallchefer, ingenjrer och s vidare medverkar. Programledare r motorjournalisten Tom Clarkson.

Studio Klassiker och Vra Klassiker. Studio Klassiker var veteranbilstidningen Klassikers podcast, som tyvrr lade ned nr OK-frlaget nyligen vldigt hastigt och ovntat lade ned 3 av 4 tidskrifter, och Klassiker var fljaktiligen en av dessa. Avsnitten finns dock kvar att lyssna p dr poddar finns.

Intressant nog s startade redaktionen en fristende podcast, Vra Klassiker, ungefr en mnad innan det dystra beskedet kungjordes. De kr p i samma stuk, allts initierat, rogivande och humoristiskt med glimten i gat. Krnan utgrs av de sanna motorentusiasterna Carl Legelius, Claes Johansson, Fredrik Nyblad och Bjrn Meyer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in