• 1
  • 2
2014-10-03, 13:11
Medlem
_Dante_s avatar
Jag har stora problem i mitt sexualliv p.g.a min oerhört stora penis (både lång och tjock).
Har Googlat massor om detta men inte lyckats hitta någonting om det. Vet ni om det utförs förminskningar i Sverige och måste man i.s.f stå helt för kostnaderna själv?

Snälla trolla inte sönder denna tråden då detta är ett stort problem för mig.
2014-10-03, 13:33
Medlem
Kostnad

Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Jag har stora problem i mitt sexualliv p.g.a min oerhört stora penis (både lång och tjock).
Har Googlat massor om detta men inte lyckats hitta någonting om det. Vet ni om det utförs förminskningar i Sverige och måste man i.s.f stå helt för kostnaderna själv?

Snälla trolla inte sönder denna tråden då detta är ett stort problem för mig.
Vänd dig till hälsocentralen och be att få en läkartid. De kommer att fråga vad det gäller, vilket problem eller sjukdom man har. Då säger du bara att du har bekymmer med din penis. Sen förklarar du ditt problem för läkaren och att det påverkar ditt sexliv negativt. Säg att du mår dåligt av detta och vill göra en förminskning. Läkaren har skyldighet att hjälpa dig. Du behöver inte skämmas inför läkaren, hen är van och har proffsighet samt har varit med om det mesta/hört det mesta som har med människo-kroppen att göra. Lycka till vännen Det kostar nog som ett vanligt läkarbesök att operera!
Senast redigerad av Niracave 2014-10-03 kl. 13:36. Anledning: Tillägg
2014-10-03, 14:06
Medlem
Ge bild
2014-10-03, 14:07
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Vänd dig till hälsocentralen och be att få en läkartid. De kommer att fråga vad det gäller, vilket problem eller sjukdom man har. Då säger du bara att du har bekymmer med din penis. Sen förklarar du ditt problem för läkaren och att det påverkar ditt sexliv negativt. Säg att du mår dåligt av detta och vill göra en förminskning. Läkaren har skyldighet att hjälpa dig. Du behöver inte skämmas inför läkaren, hen är van och har proffsighet samt har varit med om det mesta/hört det mesta som har med människo-kroppen att göra. Lycka till vännen Det kostar nog som ett vanligt läkarbesök att operera!

Tack det låter lovande. Men hur går en sådan där förminskning till? Har som sagt Googlat och sökt väldigt mycket på området men inte lyckats hitta någonting om det. Kommer den att fungera normalt efteråt om man kortar av den så den blir ca 20-25 cm kortare i erigerat tillstånd? Och hur gör de när de ska göra den smalare?

Jag är som sagt oroligt över detta och känner att jag måste göra någonting åt det, men vill samtidigt inte fördärva den helt och hållet för tid och evighet heller...
2014-10-03, 14:12
Medlem
Vadå 20-25 cm KORTARE?!?! Trollar ju så det skriker om det!

Bildbevis med ditt användarnamn brevid eller på din blåvalskuk!
2014-10-03, 14:41
Medlem
KukKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huffaheff

Hmm så han har typ 45cm då kanske? Får nog inte plats i kallingarna då :-B 35cm låter mer lagom, räcker och blir över..
2014-10-03, 14:52
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huffaheff

Jag bara VISSTE att dylika postningar skulle dyka upp här så fort jag startade tråden!
Jag har postat en bild här en gång på FB på min penis, men kan i stunden inte hitta den. den verkar faktiskt vara borttagen av någon anledning?

Men detta handlar inte om någon kukmätartävling vilket det säkert skulle uppfattas som om jag började posta bilder här på den. Men jag kan säga så mycket att den är 45cm+ när den är som mest fylld med blod, och ställer jag en 50 cl cola burk bakom den när jag ligger på rygg med stånd så ser jag inte burken alls. Du förstår att det kan bli problem med en sådan enorm lem va? Det har faktiskt hänt ett flertal gånger att jag svimmat på grund av att min penis tar så mycket blod då den är erigerad

Jag betackar mig för inlägg likt detta då jag redan har traumatiska minnen sedan barndomen där jag fick höra otaliga smeknamn p.g.a detta!- Bl.a då "Blåvalskuken" som även du här var tvungen att använda dig av!
2014-10-03, 15:09
Medlem
Citat:
Jag har postat en bild här en gång på FB på min penis, men kan i stunden inte hitta den. den verkar faktiskt vara borttagen av någon anledning?
Det var ju synd att bilden är borta. Du kan kanske ta en ny och lägga upp någonstans och posta länken här? Nuförtiden har ju de flesta av oss en kamera lätt tillgänglig.
2014-10-03, 15:56
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelfnutt
Det var ju synd att bilden är borta. Du kan kanske ta en ny och lägga upp någonstans och posta länken här? Nuförtiden har ju de flesta av oss en kamera lätt tillgänglig.

Jag sa just att jag inte ville ha nån "kukmätartävling". Att många avundas mig med min "Sälunge" (Det namn jag oftast fått höra genom åren") som jag genom en förbannelse blev tilldelad när jag kom till världen vet jag redan. Jag vill inte hänga ut mig här med flera bilder, det blir bara Freak-Show av alltihopa!

I fall du med flera inte tror på mig gör mig desamma! Jag vill att vi focuserar på de medicinska!

Hittade dock en film där ni på ett ungefär kan förstå vad de handlar om. Nu är mannens i filmen inte riktigt lika stor som min, men lägger ni på en sju, åtta centimeter på längden och nästan dubbelt så tjock så börjar vi närma oss kalibern på min pjäs.

http://www.xvideos.com/video1531996/freak_monster_cock
2014-10-03, 16:51
Medlem
Lootpack23s avatar
Citat:
Jag sa just att jag inte ville ha nån "kukmätartävling". Att många avundas mig med min "Sälunge" (Det namn jag oftast fått höra genom åren") som jag genom en förbannelse blev tilldelad när jag kom till världen vet jag redan. Jag vill inte hänga ut mig här med flera bilder, det blir bara Freak-Show av alltihopa!

I fall du med flera inte tror på mig gör mig desamma! Jag vill att vi focuserar på de medicinska!

Hittade dock en film där ni på ett ungefär kan förstå vad de handlar om. Nu är mannens i filmen inte riktigt lika stor som min, men lägger ni på en sju, åtta centimeter på längden och nästan dubbelt så tjock så börjar vi närma oss kalibern på min pjäs.

http://www.xvideos.com/video1531996/freak_monster_cock

sluta och smutsa ner oss som har en rejäl påle, du gör inte oss en tjänst direkt. Så sluta och trolla för guds skull
2014-10-03, 17:10
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lootpack23
sluta och smutsa ner oss som har en rejäl påle, du gör inte oss en tjänst direkt. Så sluta och trolla för guds skull

Vad är det med dig egentligen?
Jag har verkligen inte smutsat ner någon! Jag unnar dig den största kuken i världen om de gör dig lycklig! Själv ser jag min som en förbannelse!

Hittade förresten en film där man bättre ser proportionerna för en medicinsk bedömning.
Det är ingen riktig kuk den man ser på filmen men den är i stort sett en clone på hela mitt paket med pung och allt. Spola fram till 05.50 så får ni se vad jag menar:

http://www.xvideos.com/video809541/m...ls_jizzloads_2
2014-10-03, 17:26
Medlem
Ghastens avatar
Det går inte göra den mindre. Tror det är större risk att du blir impotent än nöjd. Du får dejta porrbrudar och vara glad helt enkelt. Annars kan vi byta om någon läkare går med på det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in