Citat:
Ursprungligen postat av
Nymfan
Du får ju betala minst 50kr i månaden till klarna om jag inte minns fel?
Så ja det hade ju gått bra faktiskt, men nu när den redan är betald som vet jag inte riktigt om de kan göra något åt saken.
Men ring självklart och kolla!

Jo jag vet men lirar kontantkort så känns lite ovärt om man blir nekad, mail kanske funkar dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
rolemodel
Står det nått fel i min kalender?
Det står att det är den 3:E idag. Du har alltså bränt din lön på en vecka, samt hunnit köpa grejer på avbetalning?
Fan, stort grattis! naturliga urvalet är satt ur spel helt klart, men det är ändå ganska komiskt att läsa sånt här!
Bästa är ju att starta en tråd på FB med istället för att prata med företaget istället

Ja asså det kom ju lite oväntade utgifter men jag har också gjort ett par bra investeringar så tro inte jag gått full retard, eller det kanske jag har gjort ändå..? Betalade på allt som skall göras utan att tänka på kontobalansen bara.
Men avbetalning har jag ju inte handlat på, faktum är att jag aldrig köpt något på avbetalning då jag HATAR räntor, fast man kanske ska börja då det förmodligen är värt att betala någon hundring extra i det långa loppet kontra att inte ha råd att leva.