Citat:
Ursprungligen postat av
bongloard
Bestäm dig och genomför, tvekar du så kommer du fortsätta när det blir lite tungt och det tror jag bara förlänger bruket mer än man velat.
Flubro har lång halveringstid (106h) så det kan vara en idé att skaffa en svagare benso med kort halveringstid för att få sova ordentligt när flubben börjat lämna kroppen. Någon annan som vet hur det är att sluta med benso lär få ge inputs om det är bäst att gå cold turkey eller vänja sig vid något kortare först.
Det är flubro
mazepam du tänker på, som har en halveringstid på 106 timmar. Flubro
mazolam är en ny variant, som vidare anses ha betydligt kortare halveringstid och mer liknar alprazolam i effekt och halveringstid utifrån tråden om den.
Till dig Bullsquid:
För att bli fysiskt beroende krävs det att du äter den i några månader åtminstone. Avgiftningssymtom kan dock uppträda redan efter någon enstaka månad, fast den riktigt jobbiga abstinensen kommer att uppkomma efter tre till sex månader skulle jag vilja påstå.
Ta det med en nypa salt, för det kan gå betydligt snabbare än så också. Jag har vidare ingen egen erfarenhet av just flubromazolam utan endast andra bensodiazepiner. Dock är de så lika i abstinensen att jag utgår från att det är likvärdigt.