2014-10-02, 16:11
Medlem
Bullsquids avatar
Nu har jag ätit Flubromazolam nästan dagligen sedan den 17e i doser mellan 1-5 mg skulle jag tro (kan tagit 6-8 några tillfällen med).
Har inga planer på att lägga ner den helt, men såklart ta pauser då och då

Men då jag tar den i doser som jag kan hantera och mest för att bli lugn och få bukt med depressioner samt att bota mina hemska bakfyllor anser jag mig kunna hantera den på en lagom nivå hittils.

men hur länge till kan jag äta de dagligen utan att bli fysiskt beroende?
känner absolut inte att jag måste ha de men kommer väl säkerligen ta de idag plus att jag sover enormt mycket bättre nu. är som sagt orolig för att sluta

detta har aldrig behövt hända innan då har jag köpt 20-50 av nån benso sen ätit alla tills de tagit slut
(vanligen 1-3 veckor) sen hållt upp typ 1 månad ibland 2...innan jag kunnat fixa nya.
det är betydligt svårare att få tag i olagliga benso och detta är de första lagliga rc-benso jag sett nu sen meclonazepam försvann vilka jag knappt hann prova alls

antar att många går på det dagligen men kan inte slänga i mej höga doser dels pga ett jobb att sköta på vardagar och dels för att inte öka toleransen ännu mer

såg nu att jag gjort har 23½ av ca 50st från förra veckan.
visst har jag bjutt lite men knappt märkbart
har slängt i mig minst 2-5st om dagen nu i veckor

mitt första mål ska bli att bara ta på helger för bakfyllan. ej blanda...
Senast redigerad av Bullsquid 2014-10-02 kl. 16:19.
Citera
2014-10-02, 16:57
Medlem
bongloards avatar
Bestäm dig och genomför, tvekar du så kommer du fortsätta när det blir lite tungt och det tror jag bara förlänger bruket mer än man velat.

Flubro har lång halveringstid (106h) så det kan vara en idé att skaffa en svagare benso med kort halveringstid för att få sova ordentligt när flubben börjat lämna kroppen. Någon annan som vet hur det är att sluta med benso lär få ge inputs om det är bäst att gå cold turkey eller vänja sig vid något kortare först.
Citera
2014-10-02, 19:01
Medlem
Strongmanx2s avatar
Meclozepam finns på rc24
Citera
2014-10-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Bestäm dig och genomför, tvekar du så kommer du fortsätta när det blir lite tungt och det tror jag bara förlänger bruket mer än man velat.

Flubro har lång halveringstid (106h) så det kan vara en idé att skaffa en svagare benso med kort halveringstid för att få sova ordentligt när flubben börjat lämna kroppen. Någon annan som vet hur det är att sluta med benso lär få ge inputs om det är bäst att gå cold turkey eller vänja sig vid något kortare först.

Det är flubromazepam du tänker på, som har en halveringstid på 106 timmar. Flubromazolam är en ny variant, som vidare anses ha betydligt kortare halveringstid och mer liknar alprazolam i effekt och halveringstid utifrån tråden om den.

Till dig Bullsquid:

För att bli fysiskt beroende krävs det att du äter den i några månader åtminstone. Avgiftningssymtom kan dock uppträda redan efter någon enstaka månad, fast den riktigt jobbiga abstinensen kommer att uppkomma efter tre till sex månader skulle jag vilja påstå.

Ta det med en nypa salt, för det kan gå betydligt snabbare än så också. Jag har vidare ingen egen erfarenhet av just flubromazolam utan endast andra bensodiazepiner. Dock är de så lika i abstinensen att jag utgår från att det är likvärdigt.
Citera
2014-10-02, 22:53
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Det är flubromazepam du tänker på, som har en halveringstid på 106 timmar. Flubromazolam är en ny variant, som vidare anses ha betydligt kortare halveringstid och mer liknar alprazolam i effekt och halveringstid utifrån tråden om den.

Oj satan vad jag läste fel, my bad. Carry on
Citera
2014-10-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Oj satan vad jag läste fel, my bad. Carry on

Oroa dig inte! Även den bäste kan göra fel.
Citera
2014-10-03, 13:40
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh

Till dig Bullsquid:

För att bli fysiskt beroende krävs det att du äter den i några månader åtminstone. Avgiftningssymtom kan dock uppträda redan efter någon enstaka månad, fast den riktigt jobbiga abstinensen kommer att uppkomma efter tre till sex månader skulle jag vilja påstå.

Ta det med en nypa salt, för det kan gå betydligt snabbare än så också. Jag har vidare ingen egen erfarenhet av just flubromazolam utan endast andra bensodiazepiner. Dock är de så lika i abstinensen att jag utgår från att det är likvärdigt.

tack var väl det jag ville höra
för de gör under för min depression och sömnproblem just nu iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in