Har tipsat om detta i två andra trådar så jag skriver det igen här. Jag jobbar inte själv för detta företag (men ett liknande amerikanskt), det handlar INTE om ett "get rich quick scheme" där man ska investera pengar som ska generera passiva inkomster eller dylikt utan ett ganska repetitivt arbete som man dock utför hemma på de arbetstider som passar en och som genererar helt ok inkomster.
http://www.thesmartcrowd.com/workers...den/#jobs-list
Lionbridge är ett bolag baserat i Irland som rekryterar folk över hela världen för att jobba hemifrån, man behöver inte vara bra på IT men man behöver tillgång till dator och bredband samt utmärkta kunskaper i engelska. Allting sköts via dator, ingen kontakt med andra. Väldigt bra timlön vid tanke på hur lite ansträngning som krävs, jag har flera vänner som har jobbat med detta som extraknäck under studierna och utan problem kunnat dra in 5-15k i månaden. Jag vet att de rekryterar folk i Sverige just nu då jag ansökte för flera år sedan och de har varit på mig nu flera gånger för att få mig att börja arbeta för dem. Är dock inte intresserad då jag redan har ett liknande extraknäck för ett amerikanskt bolag. Var förbered på att Lionbridge inom några månader efter att du har börjat arbeta kommer att vilja se bevis på att du har, eller har ansökt om, f-skattsedel.
Clickworker och Leapforce är två andra bra källor till nätinkomster, i ingendera fallet handlar det om försäljning eller att man ska investera egna pengar, inga jätteinkomster men man kan dra in en liten men stadig ström av pengar.
Inget man blir rik på alltså men fullt tillräckligt för att klara sig, framför allt då Lionbridge som expanderar just nu och kan vara en källa till en stabil inkomst under en längre tid. Folk som tror att det enda sättet att tjäna pengar via nätet är att fylla i surveys eller spela nätpoker har uppenbarligen inte letat så bra.