Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-10-01, 00:48
  #1
Medlem
Kanske ni som inte kan få snygga tjejer i Sverige, borde dejta finska tjejer? Dom föredrar svenska killar före finska killar och pratar svenska. Jag är själv finsk och jag vet att finska tjejer är precis lika snygga eller snyggare än svenskor. Vet inte varför svenskar verkar tycka att finska tjejer är så fula? Kanske är de främst alkoholister som åker på färjan till Sverige? Gå ut på nattklubb I Åbo eller Helsingfors och ni fattar att vi faktiskt har världens snyggaste tjejer! Våra tjejer är klassiskt sköna och medans era tjejer är för långa och har maskulina drag då ni faktiskt är vikingar.

Här finns det några VANLIGA snygga finska tjejer (ej modeller)

http://instagram.com/p/r2RP-fmOOc/?modal=true
http://instagram.com/p/sxahIArJ4I/?modal=true
http://instagram.com/p/seid-YQagB/?modal=true

Eller tycker ni dom är fula? Iaf de här tjejerna ser man alltid på vardagen. Och ursäkta min dåliga svenska.
Citera
2014-10-01, 00:54
  #2
Medlem
Så du har tagit tre bilder på olika finskor och har konstaterat att dom är snyggare än Svenskar, vilken otrolig analys
Citera
2014-10-01, 00:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Så du har tagit tre bilder på olika finskor och har konstaterat att dom är snyggare än Svenskar, vilken otrolig analys
Inte pga dessa bilder. Jag har åkt till Sverige ca. 20 ggr så att jag vet vad jag pratar om.
Citera
2014-10-01, 01:11
  #4
Moderator
Falukropps avatar
Har haft en del med finskor att göra i jobbet, och utseendemässigt tycker jag inte det är någon direkt överväldigande skillnad. Det är same same, med små variationer som kanske kan göra eventuell preferens till en smaksak.

Vad man däremot kan säga om finskorna är att de är roliga, och väldigt lätta att ha att göra med. De skäms inte för särskilt mycket, har skön humor, gnäller inte ideligen om jobbet, och är inte det minsta upptagna av funderingar på hur kränkta och förfördelade kvinnor är i samhället.
Citera
2014-10-01, 01:11
  #5
Medlem
crippe-flippes avatar
Håller helt o hållet med dig TS. Finska tjejer är mer naturligt vackra än svenskor.
Citera
2014-10-01, 01:15
  #6
Medlem
Dessutom är Finland världens mest framgångsrik land på Miss Universum, om man också kollar på folkmängden.

Jämföra med Sverige?

Sverige: folkmängd 9.66m, 1. plats 3 ggr, 2. plats 1 gg, 3. plats 2 ggr
Finland: folkmängd 5.45m, 1. plats 2 ggr, 2. plats 3 ggr, 3. plats 5 ggr

http://en.wikipedia.org/wiki/Miss_Un...untry_rankings

Sökte lite och hittade era snyggaste tjejer, ''scandalbeauties''.. Ärligt, tycker ni detta är snyggt???

http://instagram.com/p/tZz4AUEb9l/?modal=true
http://instagram.com/p/olrVdNIzSx/?modal=true
__________________
Senast redigerad av eero94 2014-10-01 kl. 01:34.
Citera
2014-10-01, 01:34
  #7
Medlem
norrlandsguldares avatar
Jag förstår inte syftet med den här tråden. Allt är en smaksak och precis som att det finns fula tjejer i Sverige så finns det fula tjejer i Finland. Om du gillar finska tjejer så mycket så får väl du skaffa dig en finsk tjej! Jag har varit i Finland och mitt första intryck var att både killar och tjejer är vackrare i Sverige, men det är min åsikt.

Men det med personligheten måste jag hålla med om! Jag har en finsk tjejkompis som bott i Sverige i ett år. Hon sa att hon förundrades över hur självupptagna, otrevliga och ytliga svenskar är. Hon berättade att i Finland bryr man sig inte lika mycket om att gå ut utan smink, om man är lite mullig eller vad andra tycker. Jag upplevde även att de var betydligt mer öppna och inte så rädda för att skämma ut sig.
Citera
2014-10-01, 02:10
  #8
Medlem
.TheLoveAddict.s avatar
Alltså jag ÄLSKAR Finska damer
Bägge till personlighet och utseende
Haft en mindre uppsjö få ska damer haha
__________________
Senast redigerad av .TheLoveAddict. 2014-10-01 kl. 02:14.
Citera
2014-10-01, 03:06
  #9
Medlem
maenpaas avatar
Kan det bero på att 50% Svenska tjejer har slöja/burka på sig?
Citera
2014-10-01, 03:50
  #10
Medlem
Dom har lite ugriskt utseende ,jobbat 2 år i Helsingfors.
Vackra flickor
Mera ömsinta ,öppna, temperamentsfulla kärleksfulla-kranka.
__________________
Senast redigerad av mikael2 2014-10-01 kl. 04:16.
Citera
2014-10-01, 04:02
  #11
Medlem
Nej. Dock trevligare och roligare av mina erfarenheter
Citera
2014-10-01, 06:25
  #12
Medlem
ElCampeadors avatar
Håller helt med TS. Jag är svensk, men alla mina flickvänner har haft finskt påbrå eller har varit finska. Bortsett från väldigt korta och totalt horribla små episoder. Även den ädla dam jag nu har gift mig med är finsk. Klart högre kvalitetsstämpel även på saker som värderingar och hur väl de fungerar i relationer just på grund av att de uppfostras till att bli kvinnor snarare än feminister. I regel i alla fall. Att finsk mat är sjukt äcklig är väl priset man får betala. Jag väljer att ta matlagningsbördan på mina egna axlar, så var det problemet löst. Regeln är helt annorlunda för svenska tjejer, de blir någon sorts manshatande feminister oavsett om de ser ut som grisiga butches eller har en fin fasad. Hursomhelst så kan man glömma någon sorts normalt familjeliv med 99 procent av alla svenskor. Som det är nu så verkar det sluta med skilsmässa, förlust av barnen och betalning av underhåll för så gott som alla. Åtminstone om man någonsin haft en åsikt i sitt liv.

Nu inte sagt att jag hatar kvinnor. Jag är ytterst förtjust i kvinnor, men jag undviker svenska tjejer som pesten och har alltid gjort det. Tack och lov finns det otroligt mycket finnar där jag bor och jag har väl lite finskt i mig själv, så det kvittar.

De flesta "tjejer" går väl att bota och det är inte deras fel att de är lättledda. Felet ligger hos oss män, att vi accepterar vad som helst. Tur att fler har börjat sätta ned foten och vägra vara med galna mångkulturalister/liberaler/feminister!
__________________
Senast redigerad av ElCampeador 2014-10-01 kl. 06:31.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback