Brukar få frågan om jag är finska, eller från baltikum, men vete fan om det är positivt menat eller inte. Vet faktiskt inte vad som definierar ett "finskt utseende".
Brukar få frågan om jag är finska, eller från baltikum, men vete fan om det är positivt menat eller inte. Vet faktiskt inte vad som definierar ett "finskt utseende".
Måste det vara det ena eller det andra.. ? Snarare ett tecken på att någon är intresserad av dig... :-)
Kanske ni som inte kan få snygga tjejer i Sverige, borde dejta finska tjejer? Dom föredrar svenska killar före finska killar och pratar svenska. Jag är själv finsk och jag vet att finska tjejer är precis lika snygga eller snyggare än svenskor. Vet inte varför svenskar verkar tycka att finska tjejer är så fula? Kanske är de främst alkoholister som åker på färjan till Sverige? Gå ut på nattklubb I Åbo eller Helsingfors och ni fattar att vi faktiskt har världens snyggaste tjejer! Våra tjejer är klassiskt sköna och medans era tjejer är för långa och har maskulina drag då ni faktiskt är vikingar.
Här finns det några VANLIGA snygga finska tjejer (ej modeller)
Finnar överlag är jävligt oattraktiva, iallafall när de öppnar käften.. Muminsvenska är ju inget vidare, ej heller finska i sig..
Sedan är jag generellt jävligt lite intresserad av sliddjur..
Finska tjejer kan vara jättesnygg och trevliga, men de spårar ALLTID ur i drama, bråk, gråt, gräl och jävelskap om de blir på fyllan. Så lås in spriten.