2016-10-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Finnar är generellt både fulare och otrevligare. Undviker dem helst.

Fuck you
Citera
2016-10-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjf80
Jag kan kväva detta påstående. Är själv finsk, bott i Finland under en längre period, och resterande tid i Sverige.

Tjejerna i Sverige är 100 ggr snyggare än finska brudar, och det är fakta! Jag svär vid Gud att mina ord är sant.

Mot 100 finska brudar, finns det kanske 20-25 snygga, medans, mot 100 svenska så finns det garanterat 50+ snygga brudar....simpel matematik.

Finska män är dock fulast i norden med några undantag...
Citera
2016-10-04, 22:25
Medlem
Buffymyloves avatar
Brukar få frågan om jag är finska, eller från baltikum, men vete fan om det är positivt menat eller inte. Vet faktiskt inte vad som definierar ett "finskt utseende".
Citera
2016-10-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Brukar få frågan om jag är finska, eller från baltikum, men vete fan om det är positivt menat eller inte. Vet faktiskt inte vad som definierar ett "finskt utseende".
Måste det vara det ena eller det andra.. ? Snarare ett tecken på att någon är intresserad av dig... :-)
Citera
2016-10-04, 22:49
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Måste det vara det ena eller det andra.. ? Snarare ett tecken på att någon är intresserad av dig... :-)
Nja. Tror mest att det är kuriosa. Ungefär som, "åh du är så lik en klasskompis.."
Citera
2016-10-04, 23:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eero94
Kanske ni som inte kan få snygga tjejer i Sverige, borde dejta finska tjejer? Dom föredrar svenska killar före finska killar och pratar svenska. Jag är själv finsk och jag vet att finska tjejer är precis lika snygga eller snyggare än svenskor. Vet inte varför svenskar verkar tycka att finska tjejer är så fula? Kanske är de främst alkoholister som åker på färjan till Sverige? Gå ut på nattklubb I Åbo eller Helsingfors och ni fattar att vi faktiskt har världens snyggaste tjejer! Våra tjejer är klassiskt sköna och medans era tjejer är för långa och har maskulina drag då ni faktiskt är vikingar.

Här finns det några VANLIGA snygga finska tjejer (ej modeller)

http://instagram.com/p/r2RP-fmOOc/?modal=true
http://instagram.com/p/sxahIArJ4I/?modal=true
http://instagram.com/p/seid-YQagB/?modal=true

Eller tycker ni dom är fula? Iaf de här tjejerna ser man alltid på vardagen. Och ursäkta min dåliga svenska.

Ja, finskor är både mer jordnära och trevliga. Dessutom har svenskornas BMI nått alltför höga höjder.
Citera
2016-10-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nja. Tror mest att det är kuriosa. Ungefär som, "åh du är så lik en klasskompis.."
Kan så vara. Du har ett lite exotiskt utseende... :-)
Citera
2016-10-05, 02:11
Medlem
HighwayDelights avatar
Finnar överlag är jävligt oattraktiva, iallafall när de öppnar käften.. Muminsvenska är ju inget vidare, ej heller finska i sig..
Sedan är jag generellt jävligt lite intresserad av sliddjur..
Citera
2016-10-05, 02:21
Medlem
Finska tjejer kan vara jättesnygg och trevliga, men de spårar ALLTID ur i drama, bråk, gråt, gräl och jävelskap om de blir på fyllan. Så lås in spriten.
Citera
2016-10-05, 11:15
Medlem
Finskor har ofta små ögon. Har de lite guling-gener i sig tro?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in