Citat:
Ursprungligen postat av
1FF
Sök på nätet för denna "vissa" dator.
Menar du att istället för att gå i felsäkert läge så startar datorn upp i vanligt - igen?
Prova att ange - Gör alla startinställningar permanenta, också.
Kör en sfc /scannow.
Vad är det du vill göra?
Tjena :-) Egentligen ville jag undersöka datorns hårdvara med W10 egna diagnosverktyg vid uppstart så den arbetar smärtfritt och går igenom datorns fysiska prestation. Men som jag förstår är W10 egna program ganska så kassa att analysera tekniska el drifts programfel på hdd, minnen, grafikkort etc som kräver att man köper att bra program eller lånar ett gratis till en viss tid
Ja slutligen hände nåt jag aldrig vart med om när man startar ifrån systemkonfig. - diagnostikuppstart och - starta om,, när jag ville göra en startup- reparation eller felsökning.
Jag hamnade i ett läge då det var omöjligt att logga in pga att det inte fanns en pinkod med win inloggningen och man skulle tanka ner ett pinkodsprogram på appstore enligt noteringen
Den enda lösningen jag fann var att trycka shift eller hålla in shift före en omstart i högra nedre hörnet och sen helt enkelt helt ominstallera windows men behålla sina filer
Skumt..