2014-09-30, 19:08
Medlem
chrilllsons avatar
Tjeena, vad är era tankar här på flashback om investerar-sm? Tycker att det är en bra start att lära sig aktier osv.

mVh Chrilllson
Citera
2014-09-30, 19:09
Medlem
chrilllsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilllson
Tjeena, vad är era tankar här på flashback om investerar-sm? Tycker att det är en bra start att lära sig aktier osv.

mVh Chrilllson

Kanske borde ha postat i Värdepapper, men mod får gärna flytta tråden!
Citera
2014-09-30, 22:12
Medlem
Håller med om att det är ett bra tillfälle att öva upp sig lite och få erfarenhet av aktier. Marknadsföringen har inte varit så bra, tror inte många vet om detta.
Citera
2014-10-01, 13:16
Medlem
Ojkans avatar
Jag har anmält mig och ska göra ett konto idag Imorgon börjar tävlingen på riktigt! Får ta och läsa på mig idag!
Citera
2014-10-01, 13:53
Medlem
LampknappeNs avatar
Jävla skit! Anmälde mig i morse innan börsen öppnade och fick kapitalet att öka med 25 % innan lunch när beskedet kom att de hade problem och skulle börja om imorgon. En sån här fin start får jag nog inte igen...
Citera
2014-10-02, 10:56
Medlem
LampknappeNs avatar
Någon annan som fortfarande inte får skiten att fungera?
Citera
2014-10-02, 12:41
Medlem
Ojkans avatar
Alltså jag förstår inte så mycket på sidan. Om jag vill handla tex Tesla aktier så hittar jag inte det.. Jag trodde det bara gällde aktier. Finns fan hur mycket som helst lol.
Citera
2014-10-03, 12:13
Medlem
Farmstars avatar
De bakom tävlingen har ju inte direkt imponerat. Andra gången de måste starta om tävlingen. En gång jag kan förstå, två gånger är bara lamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in