Citat:
Ursprungligen postat av
Dexicon
Köpte 1g amfetamin av en pålitlig kran där hen lovade att det inte skulle vara Meta i.
Så tog det under en permission och planerade sen att köpa 5:an.
Men failade totalt på urinprovet innan jag skulle tillbaka till behandlingshemmet och var positiv på Metamfetamin, så las in på avgiftning men dom kunde bara se att jag var positiv på amfetamin och inte om det även innehöll Levo så de trodde att det var Elvansen som gjorde mig positiv på amfetamin, vilket gjorde att jag kunde säga att jag hade tagit en tablett på fyllan som innehöll Meta.
Men var nära att förlora Elvansen och fick en tankeställare att jag ska skärpa mig då medicinen har hjälpt med så Extremt mycket mot min adhd. Och ska jag ha lite kul någon gång så tänker jag nog köra på Metamina, tycker dels att det är det bästa tjacket man kan ta och det är helt säkert när det gäller urinprov.
Problemet är att jag skulle vilja få tag på en 100 burk och dom jag vet om som har Metamina får det delat, vet någon hur vanligt det är att det skrivs ut 100 st och inte sen får det delat?
Och vad priset kan vara för en hel burk?
Runt 2500kr för 100st metamina, men jag skulle nog inte ge mer än 1500kr.
Håller med om att det är det bästa som finns. Tar jag 1st hjälper det mot insomningsproblem, tar jag 10st blir jag på party-humör. I princip inga bieffekter heller, förutom när man lägger ner efter en längre tids användande - då slår depressionen till.
Amfetamin Recip är skit i jämförelse med Metaminan, mer biverkningar och ungefär hälften så potent enligt mig.