2014-09-29, 16:53
Medlem
StandardViktors avatar
''En 19-årig man i Katrineholm blev misshandlad när han var ute på stan i helgen.
Tillhygget som användes var en kebabrulle, skriver Katrineholms-Kuriren.''

http://www.expressen.se/nyheter/19-aringen-blev-slagen--med-en-kebabrulle/

Tror ni detta är på riktigt eller bara en artikel vid nyhetstorkor?...
Citera
2014-09-29, 16:59
Medlem
svallerbyttans avatar
Det går ju att göra sig lustig över detta, men en väl folieinlindad kebabrulle modell längre är inte att underskatta. Sedan utgör ju valet av tillhygge en stor kränkning i sig.
Senast redigerad av svallerbyttan 2014-09-29 kl. 17:32.
Citera
2014-09-29, 17:02
Medlem
Millediablos avatar
Stark sås i ögat är inte att leka med, en feferoni i näsborren kan ge men för livet eller iaf 5-10 minuter. Rubriken är rätt löjlig, jag tror BO led mer av slaget efteråt som verkade utdelas utan snabbmat som tillhygge. Klatchighet går före sans, kvällstidningar förnekar sig aldrig.
Citera
2014-09-29, 17:22
Medlem
Malewhales avatar
Haha, dagens! Man ska inte underskatta kraften och tyngden en välpackad kebabrulle kan ge om man använder den som tillhygge.
Citera
2014-09-29, 17:31
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Det jag undrar över, vad är det för klen,bönsyrsa som hävdar att han blev misshandlad med en kebabrulle...försöker tänka hur och vart den träffar som kan ta skada, folie i ögat är väll inget att leka med i och för dig...
Citera
2014-09-29, 17:48
Medlem
StandardViktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Det jag undrar över, vad är det för klen,bönsyrsa som hävdar att han blev misshandlad med en kebabrulle...försöker tänka hur och vart den träffar som kan ta skada, folie i ögat är väll inget att leka med i och för dig...

Var väll Muhammed som inte fick sitt bidrag och ville ha pengar så han blev 'misshandlad med en kebabrulle'
Citera
2014-09-29, 17:59
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Otäcka grejer dom där kebabrullarna, var det inte en kille i Värnamo för ett par år sedan som vart slagen med en medvurst/salami?

Mat-attacker är alltid otäcka händelser, vi får hoppas att polisen sätter in alla tillgängliga resuser för att lösa detta demoniska brott.
Citera
2014-09-29, 18:17
Medlem
Inte första gången en sån här händelse rapporteras. Ett likadant fall inträffade i min omnejd för några år sedan. Stod på Aftonbladet om jag inte missminner mig.
Citera
2014-09-29, 19:43
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vågaifrågasätta
Otäcka grejer dom där kebabrullarna, var det inte en kille i Värnamo för ett par år sedan som vart slagen med en medvurst/salami?

Mat-attacker är alltid otäcka händelser, vi får hoppas att polisen sätter in alla tillgängliga resuser för att lösa detta demoniska brott.

Det är ju inte bara dom som slåss med kebab som råkar illa ut. Minns för något år sen en artikel som handlade om en person som blev bestulen på sin kebabtallrik varav han blir så arg på rånaren att han kastar sin aluminiumburk med dricka rakt i bakhuvudet på förövaren. Om jag inte minns fel så blev den bestulne f.d kebabinnehavaren polisanmäld för misshandel.

Att bli av med sin kebabtallrik på fyllan är ett oerhört kränkande brott att bli utsatt för.
Citera
2014-09-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Det kan ju ha varit en kebabrulle direkt från micron. Då brukar brödet bli stenhårt.
Citera
2014-09-29, 20:35
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Det är ju inte bara dom som slåss med kebab som råkar illa ut. Minns för något år sen en artikel som handlade om en person som blev bestulen på sin kebabtallrik varav han blir så arg på rånaren att han kastar sin aluminiumburk med dricka rakt i bakhuvudet på förövaren. Om jag inte minns fel så blev den bestulne f.d kebabinnehavaren polisanmäld för misshandel.

Att bli av med sin kebabtallrik på fyllan är ett oerhört kränkande brott att bli utsatt för.

"F.d kebabinnehavaren" fick mig att skratta rätt ut

Attackerad av en kebab är nog lika illa som många andra saker. Man kanske ska beväpna mig med ett packe sardiner ifall npgot sånt här händer
Citera
2014-09-29, 20:47
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Det går ju att göra sig lustig över detta, men en väl folieinlindad kebabrulle modell längre är inte att underskatta. Sedan utgör ju valet av tillhygge en stor kränkning i sig.

Skulle man på allvar kunna kräva extra skadestånd för att det är en kebabrulle? Seriös fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in