2014-09-29, 22:27
Medlem
StandardViktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
"F.d kebabinnehavaren" fick mig att skratta rätt ut

Attackerad av en kebab är nog lika illa som många andra saker. Man kanske ska beväpna mig med ett packe sardiner ifall npgot sånt här händer

Sardiner haha!

Undrar hur detta går iofs
Citera
2014-09-29, 22:30
Medlem
En bekant till mig var vittne. Tidningen "felciterar". Det var en kebabstock som han blev slagen med.
Citera
2014-09-29, 23:33
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trikomannen
Inte första gången en sån här händelse rapporteras. Ett likadant fall inträffade i min omnejd för några år sedan. Stod på Aftonbladet om jag inte missminner mig.

Du tänker på den här eller?

http://www.metro.se/nyheter/kvinna-misshandlad-med-kebabrulle/EVHmkj!kF0yqc1alXtM/
Citera
2014-09-30, 00:52
Medlem
IceEyess avatar
Inte för att jag är beredd att bli utsatt, men man undrar ju onekligen hur det känns att bli slagen med en kebabrulle? Brottsoffret måste ju sannerligen ha blivit rejält paff, och framförallt kladdig
Citera
2014-09-30, 03:53
Medlem
Voyaflexs avatar
Detta är självklart ett hatbrott i sig, det faller även in under misshandel med liten kebab.
Tänk er bara rubrikerna om en somalier från Bergsjön blivit utsatt på samma vis, se honom utanför en Lars-Ingvars konsert som sedan inkluderade ett stycke ärtsoppkast i ögonen och att de sedan slår honom med pannkakor efter. Det blir inte vidrigare än så här, matkulturens hjärta har idag gått mitt itu. #SägNejTillVåldSägNejTillKebab
Citera
2014-09-30, 07:11
Medlem
the_mack_attacks avatar
Tror det är Kevin Grosskreutz som varit i farten igen.
Citera
2014-09-30, 07:55
Medlem
Jestermedgesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_mack_attack
Tror det är Kevin Grosskreutz som varit i farten igen.

Eller Gurkan, han gillar ju kebab.
Citera
2014-09-30, 08:05
Medlem
Det hade varit ännu värre om han tvingats äta den där kebaben. Men en djupfryst oxfilé har figurerat som mordvapen hos t.ex. Hitchcock.
Citera
2014-09-30, 09:40
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Inte för att jag är beredd att bli utsatt, men man undrar ju onekligen hur det känns att bli slagen med en kebabrulle? Brottsoffret måste ju sannerligen ha blivit rejält paff, och framförallt kladdig

Yup, som om någon sprungit fram med en 30 cm lång, "negerfärgad", dallrig, knottrig dildo med lite sås på toppen och liksom bara daskat till typ "Tänk på det du! Och hör sen!" - innan BO egentligen begrep att det "bara" var en kebabrulle med mild sås.

Hursomhelst, dagens garv rakt av, BO's känslor åsido.
Senast redigerad av BallsMan 2014-09-30 kl. 09:42.
Citera
2014-09-30, 09:54
Medlem
euns avatar
I brist på annat tar man det man har till hands helt enkelt.
Citera
2014-09-30, 12:51
Medlem
buffalos avatar
En frusen kebabrulle borde man ju kunna slå ihjäl någon med.
Citera
2014-09-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Du tänker på den här eller?

http://www.metro.se/nyheter/kvinna-misshandlad-med-kebabrulle/EVHmkj!kF0yqc1alXtM/

Där har vi den ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in