2014-09-28, 13:57
Medlem
Groots avatar
Jag skrev ett blogginlägg i fredags om min ångest över dåliga svenska podcasts och det skrala utbudet idag och spekulerade om vilka som skulle kunna göra en kanonbra podcast antingen i en duo eller helt själva.

Vilka skulle ni vilja se göra en podcast, och varför?

Håller mig fast vid att Henrik Schyffert skulle kunna totalt mörda Alex & Sigge som superpoddare i Sverige.
Citera
2014-09-28, 14:11
Medlem
Shadowknights avatar
Min finns redan och den heter Overkligt!
Citera
2014-09-28, 14:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Fysikerna Max Tegmark och Ulf Danielsson. Deras medverkan i Sveriges Radios Filosofiska rummet nyligen fick mig att ramla omkull.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...?programid=793
Citera
2014-09-28, 17:36
Medlem
Pattcancers avatar
Jag hade lätt lyssnat på en Podcast med Leif GW Persson. Brott och straff är kul, sen att GW är Sveriges bästa inofficiella komiker gör inte saken sämre.
Citera
2014-09-29, 18:20
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattcancer
Jag hade lätt lyssnat på en Podcast med Leif GW Persson. Brott och straff är kul, sen att GW är Sveriges bästa inofficiella komiker gör inte saken sämre.

Aldrig i livet! Förstår du hur hans röst kommer låta i en krispig mikrofon med halvbra puffskydd när man ligger och ska sova? Hujedamig!
Citera
2014-10-21, 19:45
Medlem
habilgerbils avatar
Marit Paulsen. Jag känner mig levande när jag lyssnar på henne. Jag skulle gärna lyssna på henne raljera om antibiotikainfesterat griskött dygnet runt.
Citera
2014-10-21, 19:53
Medlem
Knotknets avatar
Torgny Lindgren för hans otroligt vackra språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in