Tja, jag deklarera den förste April och satte in runt 300kr och skrev under med sifferkoderna, deras sida sega nåt grymt men till sist så stod det att det gick igenom och jag skrev inte ut det. Nu har det kommit ett övervägande om att dom vill ha 2 000 kr för att jag inte "skrivit på". Är det värt att överklaga eller är det bara att bita i sur äpplet? Jag är en som aldrig haft en enda anmärkning på mig och stör mig grymt mycket på detta, pengarna är inte problemet. Visst kunde jag ha kollat dagen efter att det gick igenom men jag var så jävla övertygad att det gick bra så jag strunta i det. Jag har ringt med dom ville inte samarbeta. Innan 4 Okt vill dom ha mina synpunkter, jag tror knappast att den jag ringde till skrev ner nåt.
Maila dem och förklara precis som du gjort här i tråden, det värsta som kan hända är att de ändå tar ut avgiften, dvs ingenting att förlora på att försöka.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!