Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-28, 16:03
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParafinnsParafanns
Har fått tag i exakt likadana som TS för ca 2år sen.
Ser exakt ut som dem Amerikanska stavarna och ifall man tuggar dem smakar det salt.
Enligt analys innehöll dom flubromazolam.

Jag tror jag hade dom förut, tyckte nånting var skummt.
Citera
2016-02-28, 21:33
  #206
Medlem
ParafinnsParafannss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpll
Jag tror jag hade dom förut, tyckte nånting var skummt.

Mycket möjligt då hela staden svämmade över utav "salta pinnar". Eftersom dessa fanns i så extremt stora mängder så är jag säker på att det var likadant även i andra städer.

Man blev jävligt flöddrad av dem, skämde ut mig rejält på just dessa.
Men det ändrar inte det faktum att det är dålig stil att sälja dem som Xanor.
Citera
2018-11-22, 17:45
  #207
Medlem
Fick tag på vita stavar U94 2mg. Är d äkta el finns d såna fake?
Citera
2018-11-22, 17:53
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasterdoris
Fick tag på vita stavar U94 2mg. Är d äkta el finns d såna fake?


Dom äkta ser ut så bland annat, Up John 94 från Pfizer. Ska kolla om det finns några riktiga med en 2a på baksidan.
Citera
2018-11-22, 17:54
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParafinnsParafanns
Mycket möjligt då hela staden svämmade över utav "salta pinnar". Eftersom dessa fanns i så extremt stora mängder så är jag säker på att det var likadant även i andra städer.

Man blev jävligt flöddrad av dem, skämde ut mig rejält på just dessa.
Men det ändrar inte det faktum att det är dålig stil att sälja dem som Xanor.

Jag var helt säker att det var fentanyl i dom stavarna, men det kanske var en tidigare batch..
Citera
2018-11-22, 18:15
  #210
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasterdoris
Fick tag på vita stavar U94 2mg. Är d äkta el finns d såna fake?
Jag törs säga till 99% att du har fått kopior/fake. Ju kändare läkemedelsföretag/varumärke, desto mer attraktivt är det att pressa upp egna, samt i vissa fall även kopiera blister, etiketter, förpackningar och burkar.
Citera
2018-11-22, 18:44
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Jag törs säga till 99% att du har fått kopior/fake. Ju kändare läkemedelsföretag/varumärke, desto mer attraktivt är det att pressa upp egna, samt i vissa fall även kopiera blister, etiketter, förpackningar och burkar.


En säljare på DM som har väldigt gott rykte och alltid äkta saker säljer såna dels styck och i oöppnad glasburk, vågar nog säga att dom är äkta.

Däremot, alla dessa med en två på baksidan, finns det äkta såna?
Citera
2018-11-22, 20:33
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Dom äkta ser ut så bland annat, Up John 94 från Pfizer. Ska kolla om det finns några riktiga med en 2a på baksidan.
Ingen 2 på baksidan.
Citera
2018-11-22, 20:35
  #213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasterdoris
Ingen 2 på baksidan.
Kollade vår FASS,d ser exakt likadana ut....
Citera
2018-11-22, 20:37
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Jag törs säga till 99% att du har fått kopior/fake. Ju kändare läkemedelsföretag/varumärke, desto mer attraktivt är det att pressa upp egna, samt i vissa fall även kopiera blister, etiketter, förpackningar och burkar.
Har kollat massor av kopior på nätet. Dom här ser absolut äkta ut,men vill va säker. Kan inte ta nåra nu då jag ska lämna prov på tisdag.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback