Citat:
Ursprungligen postat av
ReVarre
Jag tipsar dig helhjärtat om meditation! Det är det som gjort mest för min del. Jag rekommenderar inte det men för mig så var det en tripp som tog mig ur det värsta. Vill du läsa min tripprapport kan du göra det här:
(FB) Trippen på DPT som förändrade mitt liv
Risken med psykedelia är ju ev att snea men jag tror att om man vet vad man gör och har läst på och har bra set & setting är risken liten. Ett hett tips är att sjunga mantran och meditera under uppgången på hallucinogener och under ruset.
Jag har provat meditation en del och la en del hopp på det. Grejen är att jag har koncentrationssvårigheter (potentiell bokstavskombination), och det förvärrar saken. Är inne igen på något spår om meditation och ska ge det en chans till.
Jag har läst den innan och även lämnat en kommentar!

Riktigt härlig rapport
Jag är väldigt rädd för att snea, men är även medveten om att en sådan upplevelse hade varit otroligt nyttig. Om jag nu hittar ut ur snedtrippen. Men mitt ego tycker inte om tanken på en snedtripp, så jag är lite nojjig över framtida erfarenheter även om det kommer att hända. Får prova olika mantran när det är dags!