• 1
  • 2
2005-09-08, 09:35
Medlem
xallos avatar
Hur i helvete gick detta till, behöver man ingen kompetens överhuvuvdtaget för dylikt arbete?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=432886
Citera
2005-09-08, 09:39
Medlem
Ogres avatar
Då kanske man kan börja köpa fredagsbilagan igen..
Citera
2005-09-08, 09:54
Medlem
Churchills avatar
Jösses...
Emma "Vi-ska-inte-stödja-Fröken-Sverige" Hamberg, Charlotta "Jag-lottar-ut-större-läppar" Gustafsson/Flinkenberg och nu Ebba "Vattenskallen-som-varit-barnflicka-i-Boston" von Sydow.
Har inte Vecko-Revyn haft nog med krisartade chefredaktörer?
Citera
2005-09-08, 10:51
Medlem
ajerikssons avatar
Tjejjen köpte Veckorevyn i somras i brist på annat i kiosken & man kan lungt säga att skillnaden mellan Veckorevyn & Expressen Fredag är m i n i m a l. Mode, skvaller, kändisar, sex & horoskop. Veckorevyn vill väl få någon som kan föra vidare tidningen i samma anda & dessutom är skicklig på att kopiera dylika Amerikanska magasin.

Annars så tror jag att EvS surnat till då aftonbladets klon till moderedaktör, Sofi, blev utsedd till sveriges bäst klädda kvinna http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/2638_normal.html & dessutom skall medverka som någon slags domare i svenska topmodel... Vem kan lita på moderåd från ngn som inte anses vara sveriges bäst klädda

Se EvS blogg & läs vad hon skrev om samma gala...
http://expressen.se/bloggen/ebba/#112566264321249057
Citera
2005-09-08, 13:00
Medlem
Inget är omöjligt

... som sagt var. Men har ni lagt märke till en sak... Hennes likhet med HKH Prinsessan Madeleine är slående från ögonen och neråt. Fru doktor von Sydow och HM Konungen kanske höll konselj utan att herr von Sydow var närvarande.
Hennes kungliga blod torde väl också förklara hennes snabba avancemang på Excessen... det anses väl lite fiiint att ha någon med cred på Stureplan på grund av kungliga snedsprång.
Citera
2005-09-08, 13:17
Medlem
slokhatts avatar
Tror mig ha upptäckt ett stavfel i artikeln:

Citat:
- Och jag kommer självklart sakna alla glada Expressen-kollegor som peppat, hjälpt och lärt mig så otroligt mycket.

Citera
2005-09-08, 14:16
Medlem
KönsKlass avatar
Expressen kanske har börjat slänga ut alla idioter som sitter och bloggar en massa skit hela dagarna, och skriver krönikor på sandlådenivå. De kanske har insett att de behöver lite kvalite nu. Då är det bara bra att folk som Ebba ryker.
Hoppas att resten av gänget ryker också. Skugge får väl skriva för "Kåkbladet" eller nåt.
Citera
2005-09-08, 14:17
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Expressen kanske har börjat slänga ut alla idioter som sitter och bloggar en massa skit hela dagarna, och skriver krönikor på sandlådenivå. De kanske har insett att de behöver lite kvalite nu. Då är det bara bra att folk som Ebba ryker.
Hoppas att resten av gänget ryker också. Skugge får väl skriva för "Kåkbladet" eller nåt.

Expressen och kvalité? Nja, tror inte det va.

/CW
Citera
2005-09-08, 15:09
Medlem
Grattis Ebba. Det verkar som om alla här tycker illa om henne, men ni kan inte förneka att hon har haft stor framgång i att nå sin MÅLGRUPP, dvs unga tjejer. Hon är duktig på det som, sen får väl ni tycka vad ni vill.
Citera
2005-09-08, 16:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas

man kan ju alltid hoppas men precis som C-V skriver, expressen och kvalité kan man tyvärr inte använda i samma mening...
Citera
2005-09-08, 16:15
Medlem
embras avatar
Äh, Ebba e duktig. Hon kanske kan styra upp veckorevyn lite från deras besök i sex-träsket o skriva om andra grejer som e lite kul. Typ som en damernas värld fast för 15-20-åringar. I like!! (även om jag e utanför målgruppen)
Citera
2005-09-08, 18:06
Bannlyst
Jag tycker att det var dåligt av "Vickan" att anställa en svensk blondin.

Varför inte en arabisk eller somalisk chefredaktör? Hur står det till med mångfaldsplanen på VR egentligen? Vad gör man för integrationen, mångkulturen, och blir en "framgångsrikare" tidning som GP hade sagt?

Det finns säker massor av "chefsredaktörer som kör taxi".

Veckorevyn är en rasist tidning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in