2014-09-25, 19:32
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Har i någon veckas tid funderat att ta en dagstur över pölen till The Reef (Badhotellet)

Till min förvåning kom det i dag ett mail om 50% kampanjer på resor till Danmark mm,
Grattis tänkte jag

kollade in, och jo resan över skulle iallafall innefatta deras kampanj
Gick in bokade, och skulle betala, då hade dom höjt priset från Normala 218:-/person till 436:/person
så då undrar man ju vad det är för en kampanj om det blir det ordinariepriset ändå?
Skämmes Stena Line
Någon som har inblick i detta,mer vanligt förekommande kanske?
Citera
2014-09-25, 20:00
Medlem
cammos avatar
Kampanjer gäller oftast bara söndag till torsdag.
Citera
2014-09-25, 20:01
Har du tagit del av eventuellt förfallodatum som med största sannolikhet finns noterat på det material kampanjen förmedlades genom?
Citera
2014-09-25, 20:41
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Har du tagit del av eventuellt förfallodatum som med största sannolikhet finns noterat på det material kampanjen förmedlades genom?
Japp alla dessa gäller under den tid jag hade tänkt resa
Normalt pris för danmark över dagen med entré till the reef är/och har varit 218:-/person senaste veckorna
nu gäller tydligen 436:-
Titta gärna själva,, rtvärr kan jag inte ge screenshots på tidigare priser men gissar på att efter kampanjen sista september återgår dom till 218:-
Citera
2014-09-25, 20:45
Medlem
Det är standard i alla affärer vid all sorts kampanjer/rea. Man höjer priset för att sen sätt ner det, kunden tror att dom har sparat pengar och man lockar fler till att köpa samtidigt som företaget fortfarande tjänar lika mycket pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in