Ordentlig bump, jag vet, men jag kom att tänka på detta när jag såg DJ Large på på Gatuslang Bars och det kändes lite stelt när baren han läste var Ågrens.
https://youtu.be/9CVCayX1sTQ?t=215
Kom då att tänka på vad jag läste i Roffe Ruffs tråd där det framkom att även han och Organismen brutit. Börjar här
(FB) Roffe Ruff aka Roffe the Ruffler.... Vem?
Citat:
Ursprungligen postat av
JahappDetVarDet
Hmm surfade in på allvetande Twitter idag och verkar som Roffe raderat all musik han gjort med Organismen (iaf allt som låg upplagt på spotify), någon som har en aning om varför?!
Enligt Roffe själv på twitter så citerar jag:
"Alla låtar där jag gästar Organismen och vice versa är nedplockade på min begäran..."
Det är även så pass långt att Roffe lagt upp en ny version av låten "Dramastan" där gästversen bytts ut från Organismen till Rico Won.
Citat:
Ursprungligen postat av
mangalam
Alla i den kretsen, roffe, hela dbs-gänget utom marke och öris har klippt med ågren pga det han gjorde mot peshi när dom försökte igen. Att hon ens gav han en till chans efter sist är dårskap men hon lärde sig nog denna gången.
Den HÅRDA vägen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slipsluder
Kan du inte utveckla det där? Det måste väl vara över 10 år sedan isåfall? Han har väl haft sin nya hur länge som helst nu? Och mig veterligen höll DBS på några år efter det?
Han ska ju iallafall ha bråkat med Large 2014 om något som gjort att dom inte samarbetar längre. Men det känns som det du beskriver måste vara senare för annars väntar man ju inte så här många år och sen ber vederbörande att plocka ner låtar?
Vad hände då? Vad har hänt nyligen?