• 4
  • 5
2014-09-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImCertin
Källa på det? Tror helt sonika du bluffar. När jag gick i skolan var det ytterst ovanligt att man pucklade på de egna. Skolbarn står upp för varandra. Med det sagt var det inte ovanligt att lärare läxade upp ungarna offentligt med linjaler och pekpinnar.

När kom lagen mot barnaga?
Citera
2014-09-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinezzZ
När kom lagen mot barnaga?
79 enligt wikipedia.
Citera
2014-09-26, 20:29
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
det ante mig, berikning alltså ,trots alla som försäkrar att - så är inte fallet

Vilken normalt funtad människa slår någons huvud mot en vägg. Berikning givetvis.
Citera
2014-09-27, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Oj, det här kommer som en nyhet för mig! Jag brukade åka mycket förr till kusten där vi Lysekil och beundrade alltid hur rent och svenskt det var på västkusten. Men jag antar att varenda kommun skall ta emot asylinvandrare, även turist orter på kusterna, sorgligt nog.

Ja, det är verkligen sorgligt, och med invandringen kommer problemen, fler misshandlar och stök följer ju alltid kamelryttare och afrikaner. Heltäckande slöja på kvinnor är en inte sällsynt syn även på torget och i parken. Gaaaah vart fan ska man kunna slippa mångkulturen nu?! Vi hade Lysekil som tillflyktsort förr i riden, men det går inte längre, blir så jävla ledsen när jag ser Sveriges kustpärlor gå under.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in