Citat:
Ursprungligen postat av
TonyMantana2
ska ligga lågt ett tag
bättre att få det som att han lurat mig än att erkänna felet. då blir det win-win, det blir rättvist för honom då han betalat som han skulle, inte mer, och det blir rättvist för mig då jag fortfarande kan skylla bråket och tjaffset på honom.
win-win
Du. Är. Dum. I. Huvudet.
Hur kan du ens ha vänner?
Jag slängde en fest i helgen där jag bjöd på kräftor, hyrde tält, pyntade, akvavit etc. för 11 personer...
11 PERSONER!!!
Inte krävde jag en krona utav någon och det var den bästa festen på länge (efter vad vi minns :P )
För att sätta det i perspektiv så har jag inget jobb utan lever på a-kassa och småjobb, att tjafsa om 250kr när polaren har det knapert är vidrigt i mina ögon...
Och om man DESSUTOM är efterbliven och inte kan simpel mattematik eller erkänna sina egna misstag så gör det ju bara saken än mer sorglig
Ska du ens försöka hamna i gott ljus hos någon av dina vänner så kirrar du en EPISK överraskningsfest på din bekostnad för din stackars vän när han fyller eller dylikt.
DÅ KANSKE folk ändrar uppfattning om dig såvida du inte lyser av falskt sken eller använder det som motargument i kommande tjafs...