• 4
  • 5
2014-09-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Bland säljare så är det mer en regel än undantag. Eftersom TS skulle jobba med marknadsföring så kanske hon också hamnar under begreppet säljare. Det vet ju absolut inte du.

Här har du verkligen fel. Varför skulle just säljare få sina kläder betalda? Sjukaste jag hört.
Citera
2014-09-26, 19:53
Medlem
betala tillbaks så fort du kan! du anar inte hur skönt det är att vara fri från skuld.
Citera
2014-09-27, 08:39
Medlem
blofeld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DowtonAbbey
Nää men dem som man är skyldig pengar kan ju hinta till KFM att nu har den här personen börjat arbeta och var personen arbetar. Privatpersoner drabbas ju också ibland och inte bara företag och då kan de bli lite griniga. Sedan är ju folk ganska korkade och berättar i sin bekantskapskrets osv att de arbetar och var.

Visst händer det att fordringsägare tipsar, typ en gång på hundra. Det spelar egentligen ingen roll för fogden kommer nog ändå inte hinna lägga ett beslut om utl innan första lönen betalas ut.
Citera
2014-09-27, 19:19
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertines
Här har du verkligen fel. Varför skulle just säljare få sina kläder betalda? Sjukaste jag hört.

De är företagets ansikte utåt. Får de inte sina "uniformer" betalda så brukar de ha rabatterat pris. Alla säljare där jag jobbar får sina kläder gratis. Dock med en liten diskret företagslogga på skjortan men ändå. Företaget har 57000 anställda så det är inte särskilt litet heller.

Jag tycker det låter mer absurt att de anställda ska stå för sina egna kläder om de förväntas se ut på ett speciellt sätt.
Citera
2015-06-03, 21:33
Medlem
Avskedsfestens avatar
Hur gick det? Super du? Allt bra? Krams
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto