2014-09-22, 13:22
Bannlyst
Käkade nyss upp min sista tablett i salmiakrullen lakrisal och när jag tuggade sönder den så smakade precis som hockeypulver!!
Är dessa tabletter hårt pressat hockeypulver? Funderar på att mala ner och se om det fortfarande smakar lika..

Någon som vet?
Citera
2014-09-22, 13:26
Medlem
NovaOculuss avatar
Det är inte samma tillverkare, däremot innehåller båda salmiak om jag inte minns fel?
Citera
2014-09-23, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Det är inte samma tillverkare, däremot innehåller båda salmiak om jag inte minns fel?
Ja det stämmer nog, har ingen innehållsförteckning just nu så kan inte kolla upp men det smakar exakt likadant som hockeypulver när man tuggar sönder tabletten. Konstigt
Citera
2014-09-23, 20:46
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Ja det stämmer nog, har ingen innehållsförteckning just nu så kan inte kolla upp men det smakar exakt likadant som hockeypulver när man tuggar sönder tabletten. Konstigt
Det vore intressant ifall du kan reda ut saken för evigt genom att köpa ett exemplar av vardera för att jämföra i det öppna.
Citera
2014-09-23, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Det vore intressant ifall du kan reda ut saken för evigt genom att köpa ett exemplar av vardera för att jämföra i det öppna.
Ska göra det imorgon Köper en lakrisal rulle och mortlar sönder sen slickar upp det som hockeypulver
Citera
2014-09-23, 22:39
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Ska göra det imorgon Köper en lakrisal rulle och mortlar sönder sen slickar upp det som hockeypulver
Det skålar vi på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in