Någon som har lite roliga historier att dela med sig av vad gäller brukandet av dessa härliga uppfinningar? Finns att köpa på teknikmagasinet för 79 spänn och det luktar verkligen skit. Spraya tre gånger och lukten håller sig i tre timmar.
Nåväl, kan bjuda på en rolig historia. Stack till en nattklubb i Stockholm och störde mig något ofantligt på alla töntiga tonåringar som inte ens kunde dansa. Valde att spraya mitt i dansgolvet. Reaktionerna var helt jävla galna. Alla krigade sig ut till uteserveringen och vakterna flydde för sina liv. Tillslut fick krögaren tag på såna där spray som man sprayar så det luktar gott i toaletten. Hjälpte halvt. Blev inte mycket dansande på den nattklubben och folk stack. Haha även om det var kul så tycker jag det var tråkigt att jag förstörde för krögaren. Funtar dock på att filma spektaklet om jag slår dit med mina dåd en gång till.
Någon som kan tipsa ställen där man bör göra ett attentat? Har själv funderat på skolans ventilation.
Är även förvånad över att så få i Sverige filmar reaktioner eller använder dessa. Stor skillnad jämfört med USA.
Skall även sägas att sprayen är att föredra. Det luktar verkligen torr jävla hundskit. Mindre ägg och mer bajs