2014-09-20, 20:22
Medlem
Ja som rubriken lyder. Kan det vara cancer?
Citera
2014-09-20, 20:25
Medlem
Ja, gå till läkare. Lika bra att upptäcka det i tid så ordnar det sig.
Citera
2014-09-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen
Ja, gå till läkare. Lika bra att upptäcka det i tid så ordnar det sig.

Om det är cancer, kommer jag att dö då? eller går det att förhindra i detta stadie?
Citera
2014-09-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback444
Om det är cancer, kommer jag att dö då? eller går det att förhindra i detta stadie?

ja, det gör det, de tar bort födelsemärket, gå till en läkare, beställ tid på måndag redan.
Citera
2014-09-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback444
Ja som rubriken lyder. Kan det vara cancer?

Hur långt är ett snöre? Det är lika enkelt för oss att svara på din fråga som det är för dig att svara på min fråga. Om du oroar dig över att du skulle ha hudförändringar eller cancer ska du kolla upp det, det är ingen diagnos vi kan gissa oss fram.
Citera
2014-09-20, 21:27
Medlem
Timmervargens avatar
Det kan vara cancer men behöver inte vara det. Det viktiga är att du besöker läkare så snabbt som möjligt. Är det cancer är varje timme viktig.

Jag hade själv liknande symptom, dom skar bort skiten och skickade på analys, det var inte cancer.
Citera
2017-03-30, 06:53
Bannlyst
Jag blir så irriterad på folk som kommer in och frågar, och folk svarar vänligt.. men sen kan inte personen skriva hur det gick efteråt...
Citera
2017-03-30, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Jag blir så irriterad på folk som kommer in och frågar, och folk svarar vänligt.. men sen kan inte personen skriva hur det gick efteråt...
Kan bero på att det var cancer?
Citera
2017-03-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten

Kolla när killen senast va inloggad. 2 månader efter trådstart. Tror inte han är i livet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in