2014-09-20, 18:51
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Jag är pesonligen bannad från Facebook men jag tänkte på att starta en tråd där förut med namnet "Vi som tycker att palestinasjalar är mer än bara ett klädesplagg" och håna alla töntiga pk-människor som springer omkring och väntar på att det ska komma en kommunistisk revolution när som helst, men detta utan att dom fattar d Dvs man skapar en grupp som ser seriös ut "Vi som tycker att palestinasjalar är mer än bara ett klädesplagg" och får dom å tro att den är en politisk ståndpunkt dom ska ha i sin sido-/grupplista Men som i själva verket är en sida/grupp för att håna dom

Utformandet av sidan/gruppen blir precis som en vanlig grupp; man går med, lägger en liten kort notis om varför man gillar Palestinasjalar och att man är glad att man hittat sidan/gruppen med likasinnade

Sen kommer d roliga Vi ska börja knäppa kort på oss med palestinasjalarna i seriösa olika situationer och få det att se ut som vi promotar islamsk rädsla genom att stå upp för "gazas barn" och muslimernas övertagande av våra svenska flickor.
Citera
2014-09-20, 19:03
Medlem
sommarlovs avatar
Gruppen "Vi som bär palestinasjal, men har ingen aning om dess politiska värde", borde bli tio gånger större!
Om de bara begrep att de inget begripig...
Citera
2014-09-21, 00:01
Bannlyst
Precis, det är en kökshandduk.

Kan inte komma på när jag såg en svensk springa omkring med en sådan sist, men det måste ha varit flera år sedan. Det är väl f.ö ingen nyhet att ungdomar åt väldigt mycket vänster följer strömmen och "engagerar" sig i något de absolut har noll koll på...men för att det är trendigt.
Citera
2014-09-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Kan inte komma på när jag såg en svensk springa omkring med en sådan sist, men det måste ha varit flera år sedan.

Nuförtiden är det väl främst när det är dags för "fredliga motdemonstrationer" som sjalen åker på, i övrigt känns den ganska ute ur tiden. Den är ersatt av tjocka glasögonbågar och ironiska mustascher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in