Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsrök
parodi...
2(!) tabbar av Ersberg!

Ni har ju spelet men kan inte göra mål och vårat spel är inte hundraprocentisk men är snuskigt effektiva. Vi ska nog fortsätta slänga in puckar mot mål så Ersberg dabbar sig igen

Nu är det 2 perioder kvar så vi får se hur resten av matchen blir men du kan ju fetglömma att ni vinner guld när Ersberg släpper inså billiga mål. Han är inte tillräckligt stabil.