2014-09-20, 16:47
  #49
Medlem
Damacys avatar
Mantas revanscherar sig på det billiga målet han släppte i andra. Slarvigt spel av Samuelsson innan dock.

Kom igen DIF! Vi är i allra högsta grad med i matchen nu.
2014-09-20, 16:49
  #50
Medlem
J.R.s avatar
Dessa klappor.. hade vägrat att gå på matcher om man bodde i Göteborg.
2014-09-20, 16:52
  #51
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Dessa klappor.. hade vägrat att gå på matcher om man bodde i Göteborg.

DJ Denny är dock borta numera
2014-09-20, 16:56
  #52
Medlem
m4tt145s avatar
Stolpen.....
2014-09-20, 16:57
  #53
Moderator
Gromguttens avatar
Ryggsäckshockeyn är tillbaka, det måste ju bli utvisning på det där dif-"førsvaret".
2014-09-20, 16:57
  #54
Medlem
Corrans avatar
Han släpper in 2-0 målet....men nu tar målisen absolut allt.

Måste va en till 2:a på DIF-spelare där?

Nähe, dubbel?!?!?!
2014-09-20, 16:57
  #55
Medlem
Busstations avatar
Förhelvete sluta ta onödiga utvisningar!
2014-09-20, 16:58
  #56
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Han släpper in 2-0 målet....men nu tar målisen absolut allt.

Måste va en till 2:a på DIF-spelare där?

Nähe, dubbel?!?!?!

Riktigt märklig bedømning.
2014-09-20, 16:58
  #57
Medlem
Ezzelinos avatar
Finländarna, Kapstad och Ryno måste nog göra något mål i numerärt överläge om det ska bli vinst i den här matchen. Men de har haft ett bra tryck, inte blyga att skjuta.
2014-09-20, 17:00
  #58
Medlem
Mikojans avatar
Tur att Skellefteå har så starkt försvar. Nu måste vi framåt
2014-09-20, 17:02
  #59
Medlem
Corrans avatar
Nåt 3-1 mål lär vi ju inte göra iaf....

4 sidlesräddningen eller nåt
2014-09-20, 17:03
  #60
Medlem
Mikojans avatar
Domar@51@!´€#

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in