Citat:
Ursprungligen postat av
Perchen
Hedras någon i arenan så håller man käften vare sig man ör hemma eller bortafans. Så enkelt är det
Vet inget bortalags supportrar som hållit käften under en tyst minut. Så inget att tjafsa om.
AIK har inte nog med problem. Timrå spelar 5-3 nu.
I detta nu blir det spel 4-3