2014-09-20, 18:44
  #145
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Mycket möjligt att det blir så. Det borde det bli, Torp kan säkert reta upp Jämtin och få honom ur balans, då får ni det tufft
Då blir det Mackan som snackar & smackar fram ordning på Torpet...
2014-09-20, 18:48
  #146
Medlem
Modo kan verkligen inte göra mål på straffar, nu har vi haft 3 straffar hittils den här säsongen och inte gjort mål på någon. Dags att träna straffar framöver.
2014-09-20, 18:49
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perchen
Hedras någon i arenan så håller man käften vare sig man ör hemma eller bortafans. Så enkelt är det

Vet inget bortalags supportrar som hållit käften under en tyst minut. Så inget att tjafsa om.

AIK har inte nog med problem. Timrå spelar 5-3 nu.

I detta nu blir det spel 4-3
2014-09-20, 18:49
  #148
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Bara två minuter för det där? Torp ska vara glad för att bara behöva sitta i två min innan han kommer in och blir nerknackad av Nilson.
2014-09-20, 18:50
  #149
Bannlyst
Brutalöverfall på Brithén av Torp...
2014-09-20, 18:51
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Brutalöverfall på Brithén av Torp...
Torp verkar rejält taggad så ni kommer nog få veta att ni lever ikväll.
2014-09-20, 18:53
  #151
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vet inget bortalags supportrar som hållit käften under en tyst minut. Så inget att tjafsa om.

AIK har inte nog med problem. Timrå spelar 5-3 nu.

I detta nu blir det spel 4-3
http://elinalong.blogg.se/2011/september/elitseriepremiar.html

Normala människor hånar inte döda människor. Oavsett lagtillhörighet.
2014-09-20, 18:54
  #152
Medlem
Bra start av reideborn för övrigt. Hoppas han spikar igen ikväll, vore kul om han fick hålla nollan.
2014-09-20, 18:58
  #153
Medlem
Fijks avatar
Laget har mycket att bevisa efter förra matchen.
2014-09-20, 18:59
  #154
Medlem
Displaceds avatar
Arto gillar verkligen inte Brynäs.
2014-09-20, 19:01
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Bara två minuter för det där? Torp ska vara glad för att bara behöva sitta i två min innan han kommer in och blir nerknackad av Nilson.

Nilson vågar inte göra ett skit. Bara mun på han. Eller ful tilltag.


Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
http://elinalong.blogg.se/2011/september/elitseriepremiar.html

Normala människor hånar inte döda människor. Oavsett lagtillhörighet.

Var påstår jag något annat. Skriver att detta inte är något unikt för denna kväll.

Färjestad klarar av nästan 1:30 i spel 3-5 man.
2014-09-20, 19:05
  #156
Medlem
Fijks avatar
PW är på hugget idag, så han gör väl snart självmål kan jag tänka mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in