• 1
  • 2
2014-09-18, 20:47
Medlem
Hallå där jag har haft ett aktivt sexliv med min tjej i snart 17 månader.
Vi har oftast riktigt bra sex, båda njuter och längtar efter det. Dock så är det en sak som fattas och
det är hennes orgasm. Jag har aldrig lyckats fått henne att komma och det tar ganska hårt på mig varje gång jag blir påmind. Brukar alltid få henne riktigt våt osv men när jag tillexempel stimulerar hennes klitoris så är det riktigt skönt sen helt plötligt så blir det för mycket? Jag förstår inte och inte hon.

Jag behöver alla tips ni kan ge mig! Den där orgasmen måste komma
Någon gång! Fråga bara om ni inte förstod något eller liknande.
Citera
2014-09-18, 20:50
Medlem
Crashs avatar
Slicka!!!
Citera
2014-09-18, 20:56
Medlem
Det blir samma sak då! Skönt en stund sen för skönt liksom??
Citera
2014-09-18, 20:57
Medlem
Det är kanske det som är själva orgasmen, när det är "outhärdligt" skönt! Så upplevde iaf jag det när jag var ung och oerfaren för längelängelängesen! Trodde det skulle hända något mer när det var som skönast Men det var just de där otroligt sköna outhärdliga sekunderna som var orgasmen! Spänn av och njut!!
Citera
2014-09-18, 21:48
Medlem
Nä jag tror inte det, det måste vara jag som kanske ska dra ut på det mer, sluta, börja igen ?
Citera
2014-09-18, 21:53
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sterner91
Hallå där jag har haft ett aktivt sexliv med min tjej i snart 17 månader.
Vi har oftast riktigt bra sex, båda njuter och längtar efter det. Dock så är det en sak som fattas och
det är hennes orgasm. Jag har aldrig lyckats fått henne att komma och det tar ganska hårt på mig varje gång jag blir påmind. Brukar alltid få henne riktigt våt osv men när jag tillexempel stimulerar hennes klitoris så är det riktigt skönt sen helt plötligt så blir det för mycket? Jag förstår inte och inte hon.

Jag behöver alla tips ni kan ge mig! Den där orgasmen måste komma
Någon gång! Fråga bara om ni inte förstod något eller liknande.

Orgasmen kommer tids nog om du lugnar dig och inte jagar hysteriskt. Kan hon komma för egen hand?
Citera
2014-09-18, 23:07
Medlem
Kan hon komma när hon kör en ensamseglare?
Citera
2014-09-18, 23:36
Medlem
Baileys86s avatar
Klitoris kan bli överstimulerad och det är kanske så det har blivit i erat fall. Det bästa är att dra ut på det så länge som möjligt, smeka runt om klitoris, till att börja med och retas. Vissa har en väldigt känslig klitoris och gillar heller inte att bli smekta direkt på. Finns ett bra klipp på flera olika porrsidor, "how to luck a pussy" som ger bra tips.
Citera
2014-09-19, 06:25
Medlem
Leksaker är din vän. Köp en liten klitorisvibrator hon kan använda när du är i henne. Underskatta inte hennes anus. Analsex är bara kvinnoförnedrande i porrfilmer, i verkligheten är det jätteskönt om det görs rätt. Ge henne analstimulans med ett finger samtidigt som du är i henne. Läs på om analsex och använd ALLTID mycket glidmedel vid analstimulans. Det är kort-korta varianten.
Citera
2014-09-19, 09:29
Medlem
Endast i duschen med vatten strålen som hjälp. Tack för tipset Baileys
Citera
2014-09-19, 16:31
Medlem
Ofta kan det vara bättre att "gnugga" slicka just ovanför klitorisen.
Reta henne, smek hennes lår och nafsa lätt, gör henne galet kåt innan du ens sticker in något.
När du väl gör det prova riktigt långsamt och lek med ollonet eller leksaken över hela slidan tills hon blir tokig och börjar skaka
För att få orgasm med en man har jag alltid behövt rida för att komma åt bra punkter,
Sedan missionären med bena upp och smekt mig själv medan killen kör sitt race.
Aldrig stött på en kille som vetat mycket alls om hur tjejjer funkar (nog för att det är individuellt) och alltid behövt lära upp dem. Lika mycket din tjejs ansvar att säga vad hon gillar och hur.
Om hon kan komma i duschen be att se på (utan att röra eller störa!!) och vid senare tillfälle prova och när du lärt dig rytm och punkter prova i sängen.
Som sagt innan leksaker är grymt bra och kan locka fram mycket särskilt wevibe är rolig.
Se till att hon är varm! Bad, te, sockar på? Och flörta under dagen inte fem min innan..
Citera
2014-09-20, 11:24
Medlem
Katzyns avatar
Tycker det här är nått hon bör göra något åt snarare än du. Hon borde lära känna sin kropp och lära sig njuta först, om hon inte vet hur man gör för att få henne att komma, hur fan ska du kunna lyckas?

Framförallt tycker jag ni bör satsa på att hon ser till att komma i ditt sällskap. Alltså att hon sköter den huvudsakliga stimulansen för att komma dit även om du förstås kan vara "delaktig". Eller har ni gjort det? För då får ni ju reda på om det huvudsakliga problemet sitter i din teknik eller om det i själva verket sitter i att hon inte kan slappna av nog för att komma i ditt sällskap hursomhelst. Själv tippar jag på det senare....

Och detta leder ju också upp till frågan, är det lika viktigt för henne att hon ska komma som det är för dig? Är det er gemensamma uppfattning att hennes orgasm "måste komma" eller är det din uppfattning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in