Han sitter på sagerska och läser koranen.
Ett märkligt beteende av en politisk broiler med perfekt yta. Jag tror att han inser att något har gått riktigt snett när SD växt från 3% till 13% under hans regeringstid.
Fredrik tillsammans med 87% av befolkningen har levt i förnekelsen runt detta. Nu är krisen ett faktum, och den går inte att bearbeta med enbart "vi gillar olika" handen. Det kan bli nyval.
Krisen vi ser nu beror
ENBART på Allahiansens bidragsmassinvandringspolitik. Annars hade Allahiansen vunnit valet lätt pga att vänsteralternativet var svagt. Skyll inte på Svetsarn, skyll inte på Jimmie.
Jag tror där är en hel del ångest nu när bubblan som han har byggt upp spricker. Den äppelkindade svenska elitsoldaten har förvandlats till en hålögd Imam.
Jag såg idag från talmansmötena hur Annie och Jan fortfarande lever i total förnekelse. Om några år går dessa in i väggen på samma sätt då det byggs en minaret i Maramö.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rolle55vakt
Tror att han retar sig en del över alla de bortskämda vänstervridna människorna i vårat avlånga land, som aldrig blir nöjda...
Vänstern tog i stort sett inga röster från Allahiansen. I stort sett gick allt till SD. Förlusten var en ren Allahiansen-SD rokad. Du lever i förnekelsen.