2014-09-17, 18:30
Medlem
Clousoos avatar
Detta frågar sig Aftonhoran på nätupplagan
Ingen har sett han sedan valnatten.
Efter 8 år vid makten hade jag åkt till Thailand och supit/nuppat livet av mig själv
Vad tror ni Rövfeldt hittar på???
Citera
2014-09-17, 18:32
Medlem
Jag tror han väntar på att få sitt avgångsbesked om S får igenom sin budget, så han ligger väll och bara tar det lungt just nu, han valde ju inte att hoppa av förrens i våren,
Under tiden så tar han det nog mest bara lungt tror jag
Citera
2014-09-17, 18:34
Medlem
NovaOculuss avatar
Hoppas han tar sig en öl med minskad krogmoms efter åtta år av slit, det har han förtjänat.
Citera
2014-09-17, 18:35
Medlem
smeker sig själv med Borgs avklippta hästsvans
Citera
2014-09-17, 18:35
Han kanske har flyttat in hos hon Sabuni?
Citera
2014-09-17, 18:42
Medlem
Tror att han retar sig en del över alla de bortskämda vänstervridna människorna i vårat avlånga land, som aldrig blir nöjda. Fyfan vilken människa, hoppas att han får lite lugn och ro och känner av alla oss som redan saknar honom. Kommer dröja länge innan vi får en liknande statsminister, även om han hade sina brister. Tex tycker jag att han inte borde ha varit så anti-Sd. Men det kan inte låta en se han som ett monster. Han var på något sätt våran allas far.
Citera
2014-09-17, 18:42
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Han sitter på sagerska och läser koranen.

Ett märkligt beteende av en politisk broiler med perfekt yta. Jag tror att han inser att något har gått riktigt snett när SD växt från 3% till 13% under hans regeringstid.
Fredrik tillsammans med 87% av befolkningen har levt i förnekelsen runt detta. Nu är krisen ett faktum, och den går inte att bearbeta med enbart "vi gillar olika" handen. Det kan bli nyval.

Krisen vi ser nu beror ENBART på Allahiansens bidragsmassinvandringspolitik. Annars hade Allahiansen vunnit valet lätt pga att vänsteralternativet var svagt. Skyll inte på Svetsarn, skyll inte på Jimmie.

Jag tror där är en hel del ångest nu när bubblan som han har byggt upp spricker. Den äppelkindade svenska elitsoldaten har förvandlats till en hålögd Imam.

Jag såg idag från talmansmötena hur Annie och Jan fortfarande lever i total förnekelse. Om några år går dessa in i väggen på samma sätt då det byggs en minaret i Maramö.

Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Tror att han retar sig en del över alla de bortskämda vänstervridna människorna i vårat avlånga land, som aldrig blir nöjda...

Vänstern tog i stort sett inga röster från Allahiansen. I stort sett gick allt till SD. Förlusten var en ren Allahiansen-SD rokad. Du lever i förnekelsen.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2014-09-17 kl. 19:19.
Citera
2014-09-17, 18:46
Medlem
Jag tror bannemej han har gått in i väggen.
Tycker han sett mer och mer sliten ut och han meddelar sin avgång blixsnabbt trots att det kanske inte är helt taktiskt korrekt.
Citera
2014-09-17, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anons1956
Jag tror bannemej han har gått in i väggen.
Tycker han sett mer och mer sliten ut och han meddelar sin avgång blixsnabbt trots att det kanske inte är helt taktiskt korrekt.

Man blir sliten som regeringschef och statsråd. Titta på "före och efter" bilder på personer inom den politiska eliten så får du se att de åldras 2-3 gånger snabbare än innan de fick sin position.

Ganska underhållande att se faktiskt, för de åldras nästan framför ögonen på en.

För att svara på TS fråga så har han väl tagit en kortare semester, träffa eventuell släkt och vänner. Man kan ju knappast hävda att han hade ett liv som statsminister.
Citera
2014-09-17, 19:14
Medlem
Förmodligen helt slut redan för 2 år sedan
Citera
2014-09-17, 19:15
Medlem
Hoppas han vilar upp sig och återkommer om 4 år
Citera
2014-09-17, 19:19
Medlem
Karln är ju deprimerad och har utmattningssymptom, han har jobbat hårt i flera år, skiljt sig och nu förlorat valet och även avsagt sig andra jobb. Tur han har fallskärm och kan köpa sig den vård han behöver. *sista meningen var ironi även om det är sant*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in