Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-06, 22:29
  #1
Medlem
Hylands avatar
Såja! Kom att tänka på det för några dagar sedan när jag låg i sängen och lekte med min vakuumpump. Efter ett tags pumpande så känns det som att frenulum ska brista och kuken sprängas. Så Ni intellektuella och difverse folk som kan tänkas ha erfarenhet af pumpande:

Kan kuken sprängas om man pumpar för mycket?
Citera
2005-09-06, 22:34
  #2
Medlem
Rudis avatar
Jag tror att någon av blodfickorna i penisen kan komma att brista, ja.
Citera
2005-09-06, 22:38
  #3
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudi
Jag tror att någon av blodfickorna i penisen kan komma att brista, ja.
Det låter inget vidare. Tror du att frenulum kan gå af pg.a öfverdrifvet pumpande? Lite läskigt då pumpen flyger fram på fyllan ibland och omdömet är ju väldigt bra då.
Citera
2005-09-06, 23:00
  #4
Medlem
Hårbolls avatar
utan att vara urolog skulle jag misstänka att skadorna av för mycket vakumpump påminner om de från för mycket kukring

http://forum.flashback.info/scandina...hlight=kukring

Du får inte byta avatar, jag älskade (med) din gamla!
Citera
2005-09-06, 23:07
  #5
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hårboll
utan att vara urolog skulle jag misstänka att skadorna av för mycket vakumpump påminner om de från för mycket kukring

http://forum.flashback.info/scandina...hlight=kukring

Du får inte byta avatar, jag älskade (med) din gamla!
Jo jag har läst den där tråden, riktigt underhållande!
Men jag undrar ändå om det är riktigt samma sak. En sak är säker och det är ju att det knappast kan vara bra att pumpa för mycket.

Ska byta afvatar sen. Det är bara ett temporärt byte då jag tröttnade den gamla efter att ha haft den sedan 2002.
Citera
2005-09-06, 23:22
  #6
Medlem
Ron Jeremys avatar
Fråga "Mythbusters" som visas på Discovery.
Det skulle vara mycket underhållande att se snubben med valrossmustaschen agera testkuk.
Citera
2005-09-06, 23:37
  #7
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ron Jeremy
Fråga "Mythbusters" som visas på Discovery.
Det skulle vara mycket underhållande att se snubben med valrossmustaschen agera testkuk.
Hahaha. Jag får väl ta och surfa in på deras forum och ställa frågan då!
Citera
2005-09-07, 23:33
  #8
Medlem
Ingen fara - kuken kan inte explodera av undertrycket. Däremot kan man förstås få en del blåmärken, precis som när man får sugmärken... Vad som händer vid för starkt undertryck i pumpen är att man får ett kraftigt ödem - valigtvis i själva förhuden först. Detta kallas för "donut", och efter flitigt pumpande kan ödemet bli så kraftigt att kuken närmast fyller pumpen!

Sök på "donut pumper" så får du se en del roliga bilder på fenomenet... Borde tilltala en gammal stjärtgosse som dig Nichtwar?
Citera
2005-09-07, 23:39
  #9
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Ingen fara - kuken kan inte explodera av undertrycket. Däremot kan man förstås få en del blåmärken, precis som när man får sugmärken... Vad som händer vid för starkt undertryck i pumpen är att man får ett kraftigt ödem - valigtvis i själva förhuden först. Detta kallas för "donut", och efter flitigt pumpande kan ödemet bli så kraftigt att kuken närmast fyller pumpen!

Sök på "donut pumper" så får du se en del roliga bilder på fenomenet... Borde tilltala en gammal stjärtgosse som dig Nichtwar?
Ingen fara för frenulum heller mao? Det känns ju onekligen som att den ska brista iaf.

Ja jäfvlar! Sökte på donut pumper och hittade den här sidan
Nu har du gjort mig sugen på att pumpa kuken af mig! Inte bra!
Citera
2005-09-07, 23:43
  #10
Medlem
Ron Jeremys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Ja jäfvlar! Sökte på donut pumper och hittade den här sidan
Nämen dra åt helvete vilka skruvade typer det tycks finnas!
Proffsigt att tejpa förhuden för att undervika problem med donut.
Åkej Hyland, vem av killarna är du?
http://www.tigerpumping.com/images/e...rontal_med.jpg
Citera
2005-09-07, 23:51
  #11
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ron Jeremy
Nämen dra åt helvete vilka skruvade typer det tycks finnas!
Proffsigt att tejpa förhuden för att undervika problem med donut.
Åkej Hyland, vem av killarna är du?
http://www.tigerpumping.com/images/e...rontal_med.jpg
Fi fan vilken vacker skara homoguppar! Synd att deras email-adresser inte står utskrifvna!
Citera
2005-09-08, 08:15
  #12
Medlem
Tacoritzs avatar
Fvakuumpump

Har aldrig testat men man borde lägga av om det börjar göra väldigt ont. Ta inte i så du spricker (bokstavligt talat) så borde det inte vara problem. Förrutom donuts och blåmärken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback