Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-08, 11:19
  #13
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacoritz
Fvakuumpump

Har aldrig testat men man borde lägga av om det börjar göra väldigt ont. Ta inte i så du spricker (bokstavligt talat) så borde det inte vara problem. Förrutom donuts och blåmärken.
Jo det är ju instinkten; sluta när det gör ont. Men som sagt så är inte det här alltid en nykter aktifvitet så kuken bedöfvas ju en hel del med alkohol i tarmomloppet.
Jag får se till att ha en nykter pump-barnfvakt vid min sida om det skulle vara så.
Citera
2005-09-08, 11:53
  #14
Medlem
Ninjans avatar
Vad jag läst så verkar det vara riktigt jävla farligt och det är en oberoende urolog som påstår att han sett massor av unga män som förstört sig med pump och tänj anordningar. Så hade jag varit dig hade jag nog kastat anorningen åt helvete!
Läs här om detta
Betänk att killarna/tjejerna som jobbar med detta skriver helt utan vinstintresse till skillnad från alla betal-sajter som finns på internet.
Citera
2005-09-08, 13:40
  #15
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Vad jag läst så verkar det vara riktigt jävla farligt och det är en oberoende urolog som påstår att han sett massor av unga män som förstört sig med pump och tänj anordningar. Så hade jag varit dig hade jag nog kastat anorningen åt helvete!
Läs här om detta
Betänk att killarna/tjejerna som jobbar med detta skriver helt utan vinstintresse till skillnad från alla betal-sajter som finns på internet.
Själfvklart så ska man vara kritisk till informationen på betalsajterna. De vill ju såklart bara tjäna pengar. Säger inte att jag sitter och pumpar dagarna i ända, säger ju sig själfvt att det inte är bra. Jag ska nog ta det jäfvligt lugnt med pumpande hädanefter iaf, men ha den kfvar så man kan ta fram den om festen börjar bli tråkig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback