2014-09-17, 09:19
Medlem
Länge sen jag garvade så mycket åt något i kvällspressen.
Citera
2014-09-17, 09:35
Medlem
Nattriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbelita
Va? Jo?

https://www.google.se/?gws_rd=ssl#q=010-7418730

Oops, sorry. My bad. Jag dubbelkollade hur jag hade kollat på Hitta.se och där hade jag tryckt en siffra fel. Mycket riktigt, Märsta, ja... Sorry.
Citera
2014-09-17, 10:53
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Ojoj! Hur ska de kreativa mupparna på Aftonbladet länka ihop detta med Sverigedemokraterna tro? Har Jimmie Åkesson någon gång handlat på COOP? Har Kent Ekroth medlemskort? Nu gäller det för Researchgruppen att börja jobba!

Och hur ska stackars COOP klara sig ur detta? En nazireferens i dagens Sverige anses ju vara värre än mord. Man kan riktigt se framför sig hur larmet gick hos insatsstyrkan och helikoptrarna lyfte med bepansrade poliser för nu hade det värsta scenariot till slut inträffat! Någon hade skrivit "sieg heil" på kvitton i en matbutik!

Skärp dig, det är ju bara sossar och miljömuppar som handlar på COOP. Sverigedemokrater handlar mat på Willys eller, om de vill festa till det lite, går på "Donken".

Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Evidence
Får man 8kr i rabatt om man seig hielar kassörskan hos coop? Måste han handla för nått visst belopp för att få den rabatten?

Det är kanske så kvittot ska uttydas: "Kerstin" uppmanas att ej komma tillbaka därför att hon har heilat i kassan. Nu är hon rädd och chockad för att hon är rädd att bli avslöjad som nazist om hon visar upp kvittot för någon (t ex om hon inhandlat saker till jobbet och ska lämna kvittot till chefen). Det är såklart också därför hon vill vara anonym — allt faller på plats!
Citera
2014-09-17, 12:11
Medlem
Wertyms avatar
Älskar hur det i slutet av artikeln står "Kerstin heter egentligen något annat."

Ja, det var nog inget svenskt namn på den kunden.
Citera
2014-09-17, 14:34
Medlem
NeutronStars avatar
Hoppas verkligen att de chockade inblandade fick psykologisk hjälp i någon krisstödsgrupp! Bra att Aftonbladet tar upp sånt här. Kan det här vara Coops sätt att försök vinna nya kunder med tanke på valresultatet?
Citera
2014-09-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Evidence
Får man 8kr i rabatt om man seig hielar kassörskan hos coop? Måste han handla för nått visst belopp för att få den rabatten?

Valfritt belopp. Men du får inte komma tillbaka.
Citera
2014-09-17, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Älskar hur det i slutet av artikeln står "Kerstin heter egentligen något annat."

Ja, det var nog inget svenskt namn på den kunden.

Nä, hon heter nog erstin.
-Men K,t då?
-Ja, lite.
Citera
2014-09-17, 18:56
Medlem
Fick massiv kritik på jobbet idag när jag brast ut i ett gapskaratt, men det var väldigt kul!
Citera
2014-09-17, 20:44
Medlem
george.sthlms avatar
Jag har aldrig haft några högre tankar om Märsta's befolkning men måste medge att i alla fall
någon har humor och vill gärna bli av med sin praktikplats snabbast möjligt.
Citera
2014-09-17, 20:50
Medlem
Tattarhunters avatar
affären ligger i märsta

http://www.marsta.nu/News.aspx?articleId=13631
Citera
2014-09-18, 22:40
Medlem
ze_bandits avatar
Folk är så jävla snabba på att skita i byxan, ryggradslösa djur är vad dom är.
Citera
2014-09-19, 09:52
Medlem
tigerpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Skärp dig, det är ju bara sossar och miljömuppar som handlar på COOP. Sverigedemokrater handlar mat på Willys eller, om de vill festa till det lite, går på "Donken".

En sann Sverigedemokrat handlar på Lidl, Sibylla eller Frasses Ska vi gå efter medias beskrivning av Sverigedemokraterna är Sverigedemokrater nazister. Tyskt och svenskt går bra att stödja.
Senast redigerad av tigerpop 2014-09-19 kl. 10:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in