2014-09-17, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikkiTikki
Om en manlig chef stoltserar med flottigt hår i sunkiga kläder så drar även det till sig uppmärksamhet och genererar kommentarer.

Intressant nog så har jag än så länge inte stött på någon sådan tråd, däremot finns det en hel drös med trådar där folk kommenterar hur fula kvinnor är. Även om det finns sådana trådar så har jag mycket svårt att tro att det är i samma utsträckning som kommentarer om kvinnor, vilket som sagt är en av de saker som antifeminister hävdar inte existerar och att det därmed inte finns något existensberättigande för feminism. Alltid trevligt med folk som aktivt jobbar för att bevisa motsatsen.
Citera
2014-09-18, 00:45
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Intressant nog så har jag än så länge inte stött på någon sådan tråd, däremot finns det en hel drös med trådar där folk kommenterar hur fula kvinnor är. Även om det finns sådana trådar så har jag mycket svårt att tro att det är i samma utsträckning som kommentarer om kvinnor, vilket som sagt är en av de saker som antifeminister hävdar inte existerar och att det därmed inte finns något existensberättigande för feminism. Alltid trevligt med folk som aktivt jobbar för att bevisa motsatsen.

Tror bara folk är luttrade av PK och ljugmedia
Citera
2014-09-18, 04:01
Medlem
Citat:

Inga trådar fulla av Ullenhags korta längd & hans ökända pall att stå på? Kom igen!

Men du HAR en poäng: kvinnor bedöms- och bedömer sig själva - mer efter utseendet än vad män gör.

Biologiskt. Personligen bedömer jag instinktivt kvinnor efter sexuell utstrålning.

Män kan komma undan med att vara ganska fula om de samtidigt är mentalt starka, framgångsrika och med en utvecklad humor. Fast det gäller i.o.f.s. kvinnor också (så länge de har stora bröst; stora bröst kompenserar för mycket).

Är det där skon klämmer? Du har små bröst?
Citera
2014-09-18, 05:15
Avstängd
Knivur-273s avatar
Är det lamt att kommentera hennes haka (storvuxen) och hennes underligt applicerade ögonsugga ?

Hennes tveksamt feminina könsprägel? Är hon en Kvinna, eller är hon en Hen ?

Har hon två X-kromosomer ?

Är hon queer vänsteraktivist eller är hon bara en vanlig Svensk Kvinna som gått vilse?

Hur ofta rakar hon sig som jag, i ansiktet med en Braun eller Philips ?

Kan hon styra över det Politiskt neutrala SVT i framtiden ?
Senast redigerad av Knivur-273 2014-09-18 kl. 05:20.
Citera
2014-09-18, 06:57
Medlem
Vad jag kan läsa om henne så är hon ännu en politruk ur den vita välbeställda medelklassen som ska marinera folket i kulturmarxism och globalism i statssänd media. Tråkigt och unket val, men knappast oväntat.
Citera
2014-09-18, 08:17
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Härligt att slippa henne i Uppsala och på UNT.

Under hennes ledning har det varit artiklar om tiggare och zigenare var och varannan dag.
Ett jävla fjäskande för pk-eliten och som ska köras ner i halsen på vanligt folk.
Ska bli intressant att se om det kommer att poppa upp tv-program nu om samma skit..

Tack för den här tiden på UNT. Nu ska jag ta en whisky och fira att vi slipper henne på UNT..

Känn dig ägd.
Hanna Stjärne hann se till att UNT får en ny kulturchef Kristina Lindquist som är känd rasistjägare.

Imponerande summor översteprästerna i Stasi-media, förlåt Stats-media, får....
"Hanna Stjärnes nya lön blir 200.000 kronor i månaden.
Detta är dock mindre än företrädaren Eva Hamilton"
http://www.di.se/artiklar/2014/9/16/...vdns-superlon/
Citera
2014-09-18, 09:06
Medlem
Erk Swedes avatar
Tur att vi har kent Ekeroth som ser till att även informera svenska folket om det vi redan vet!!
http://www.friatider.se/sd-kritik-mo...-v-ldskoppling
Citera
2014-09-18, 14:07
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Måste erkänna att jag blir lite nyfiken här...

Sitter ni och bedömer utseendet även på manliga chefer? Om nej, jobbar ni aktivt för att bevisa att feminister har rätt när de påstår att kvinnor i större utsträckning bedöms efter sitt utseende?
Jag har sett mer än en kommentar att Reinfeldt debatterade Shrek, och Instagramflödet fylldes av Löfven med ett lookalike-troll.

Och Ullenhag - babyface är bara ett annat exempel.

Sedan såg den där Hanna verkligen ut som en typisk vänsterkvinna som blivit retad i yngre dar. Uppväxten i Danderyd med vänstervärderingar och torftigt yttre var nog inte lätt.
Citera
2014-09-18, 14:32
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hon röstade bla igenom att Research Gruppen skulle få guldspaden efter att ha hackar Disqus och hängt ut privatpersoner.
(FB) Researchgruppen, vad vet vi?

Fria Tider har ett par artiklar om detta:

Citat:
Under tisdagen utsågs journalisten Hanna Stjärne, 45, till ny vd för SVT. Det var hon som tidigare i år beslutade att dela ut det prestigefyllda journalistpriset Guldspaden till det kriminella vänsterextrema nätverket Researchgruppen.

http://www.friatider.se/gav-guldspad...-45-vd-f-r-svt

Citat:
Nu växer kritiken mot utnämningen av Hanna Stjärne som ny vd för statliga Sveriges Television.
– De valde en vd som har gett pris till AFA-kopplad våldsvänster, konstaterar riksdagsmannen Kent Ekeroth (SD).

http://www.friatider.se/sd-kritik-mo...-v-ldskoppling
Citera
2014-09-18, 14:51
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Hon gås hårt åt i intervjusoffan i Gomorron Sverige i alla fall.

http://www.svtplay.se/klipp/2329496/...publiken-finns

Lotta Bouvin-Sundberg verkar vara på krigsstigen. Rädd för nedskärningar?
Citera
2014-09-18, 15:45
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockySvensson
Vad jag kan läsa om henne så är hon ännu en politruk ur den vita välbeställda medelklassen som ska marinera folket i kulturmarxism och globalism i statssänd media. Tråkigt och unket val, men knappast oväntat.
Välformulerat och bra sammanfattat! Hittar inget att tillägga.
Citera
2014-09-18, 16:45
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Måste erkänna att jag blir lite nyfiken här...

Sitter ni och bedömer utseendet även på manliga chefer? Om nej, jobbar ni aktivt för att bevisa att feminister har rätt när de påstår att kvinnor i större utsträckning bedöms efter sitt utseende?

Det är många unga tjejer som twittrar om Stefan Löfvens utseende och jämför honom med en fisk, men de kanske inte är feminister.
https://twitter.com/eemmapetersen/st...71069212200960

ps. Har du missat du-reformen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in