• 1
  • 2
2014-09-15, 15:34
Medlem
Jag söker en torrent eller stream på nätet där jag kan se tjejernas stafett lopp från os sotji.

Jag såg loppet live och har då och då gjort lite sökningar men inte hittat något bättre än en torrent med ryska kommentatorer. Men det känns som att en del av känslan försvinner då man inte förstår vad de säger. Och idag fastnade jag i den här tråden (FB) Längdskidor - Stafett damer 15/2 och vill leta igen efter loppet och då gärna med ett språk man förstår.
Citera
2014-09-15, 15:48
Medlem
BonerBatmans avatar
Inte hela. Men visar ändå det bästa
http://www.viasatsport.se/videoklipp...iga-guldspurt/
Citera
2014-09-15, 15:58
Medlem
Tack så mycket. Det var ett grymt klipp. Hela loppet måste ju finnas. Kollar man tidigare OS så kan man ju hitta hela tävlingar. Är det kanske Viasat som ställer till det? Men ingen torrent inte ens engelska? Det vore väldigt synd om det inte finns att njuta av..
Citera
2014-09-15, 20:29
Medlem
TACK! Detta ligger väldigt, väldigt högt upp på min lista över favoritidrottsupplevelser =)
Citera
2014-09-15, 22:20
Medlem
Tack här också. Fantastiskt lopp. Även reprisen är spännande
Som TVidrottsupplevelse topp5 som jag sett senaste 20 åren. Årets bragdguld med en mils marginal.
Citera
2014-09-16, 13:36
Medlem
Aaaah det är så mäktigt! Fatta nåt liknande i Falun!
Citera
2014-10-09, 16:58
Medlem
Antagligen den bästa sportupplevelsen på flera år för min del! Minns att jag stod halvnaken framför TVn i ett hotellrum och hoppade och skrek som en vettvillig när de kom in på upploppet. Tack Kalla!!
Citera
2014-10-11, 22:06
Medlem
Ibiza80s avatar
Jag var förutseende och spelade in alla OS-lopp. Det är länge sedan jag tappade räkningen på hur många gånger jag sett Kallas sträcka. Hela loppet också.

Herrstafetten också en höjdare som rullat fler gånger än vad som är sunt - särskilt Lord Nelsons startsträcka. När han passerar ringarna strax innan växling, och kommentatorn: "Jag sätter en klocka... Det är 20 sekunder...Det är MER än 20 sekunder. Det är TRETTIO!

Och damernas skiathlon, förstås, liksom herrarnas dito. Herrarnas 15 km inte att förglömma, och damernas tio. Samt damernas sprintstafett, och herrarnas...

Vilket mästerskap det var...
Citera
2014-10-23, 17:09
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Inte hela. Men visar ändå det bästa
http://www.viasatsport.se/videoklipp...iga-guldspurt/

Mycket bra. Kalla ska förstås ensam ha bragdmedaljen. Referenten Per Forsberg gör också utmärkt i från sig.
Citera
2014-10-23, 17:19
Medlem
minhembiogubbes avatar
jag har inte sett det sen det hände, har tårar i ögonen
Citera
2014-11-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Jag var förutseende och spelade in alla OS-lopp. Det är länge sedan jag tappade räkningen på hur många gånger jag sett Kallas sträcka. Hela loppet också.

Herrstafetten också en höjdare som rullat fler gånger än vad som är sunt - särskilt Lord Nelsons startsträcka. När han passerar ringarna strax innan växling, och kommentatorn: "Jag sätter en klocka... Det är 20 sekunder...Det är MER än 20 sekunder. Det är TRETTIO!

Och damernas skiathlon, förstås, liksom herrarnas dito. Herrarnas 15 km inte att förglömma, och damernas tio. Samt damernas sprintstafett, och herrarnas...

Vilket mästerskap det var...

Lägg upp det på youtube

Chatttråden är 11 sidor för två första sträckorna, Anna Haag vi hatar dig mellan 11 - 23 och sen Kalla resten av sidorna
Senast redigerad av mattep74 2014-11-22 kl. 19:34.
Citera
2014-11-23, 10:35
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Lägg upp det på youtube

Chatttråden är 11 sidor för två första sträckorna, Anna Haag vi hatar dig mellan 11 - 23 och sen Kalla resten av sidorna
Jag vet inte hur man gör... Det finns i tv-boxen, jag fattar inte hur man ska få över det till datorn och sedan Youtube.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in