• 1
  • 2
2014-09-15, 01:00
Medlem
RidySmokes avatar
Tjenare!
Finns det något ställe online där man kan köpa LSD lappar?
Testade på med 25N-NBone men fick ingen tripp av det (hade under tungan 15 minuter sedan svalde jag lappen)det enda som hände var att jag drömde lite mer intensivt att jag fall två gånger men aldrig landade, det enda jag kommer ihåg.
Under vaken tid hände inte ett piss och det gjorde mig förbannad efteråt så nu måste jag ha riktig LSD!

PM för länkar
Citera
2014-09-15, 01:03
Medlem
lejescars avatar
Undrar samma sak. Vart får man tag på bäst LSD? På nätet eller via bra kontakter?
Citera
2014-09-15, 01:25
Medlem
RidySmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejescar
Undrar samma sak. Vart får man tag på bäst LSD? På nätet eller via bra kontakter?

Skulle gissa via bra kontakter, skulle nog kunna fixa LSD men det är av en pundig snubbe runt 50-årsåldern som tjackar 24/7 ingen vidare lust att snacka med honom ^^

Måste ju finnas någon sida som levererar bra LSD tycker jag!
Citera
2014-09-15, 01:55
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RidySmoke
Skulle gissa via bra kontakter, skulle nog kunna fixa LSD men det är av en pundig snubbe runt 50-årsåldern som tjackar 24/7 ingen vidare lust att snacka med honom ^^

Måste ju finnas någon sida som levererar bra LSD tycker jag!

Hur förväntar du dig att säljaren ska vara då, en affärsman i kostym? LSD går precis som alla andra droger att köpa både på gatan och på nätet. Är dock rätt säker på att du inte får ställa denna frågan på Flashback.
Citera
2014-09-15, 02:08
Medlem
Despiracys avatar
Säger bara en sak: TOR
Sluta vara en tönt
Citera
2014-09-15, 02:28
Medlem
Har du ingen pålitlig kran så skall du ta dig ut på silkesvägen och vandra. Har flertalet vänner som är mycket nöjda med just LSD därifrån.
Citera
2014-09-15, 02:35
Medlem
RidySmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WcLasT
Har du ingen pålitlig kran så skall du ta dig ut på silkesvägen och vandra. Har flertalet vänner som är mycket nöjda med just LSD därifrån.

Håller inte på med så mycket tyngre droger just därför jag inte snackar med han som möjligtvis har LSD till salu, han är skum sägs va med i HA och shits.

Silkesvägen finns inte längre om jag minns rätt?
Citera
2014-09-15, 08:33
Medlem
Håller med tidigare svar; LSD är bäst att ordna via bra kontakter, eller i brist på det via silkroad (dom är uppe igen i ny tappning) alt annan snarlik TOR marknadsplats... Att köpa av okända på gatan är dels rätt svårt, då det inte är någon "gatudrog" om du förstår vad jag menar, och risken är överhängande att du blir pålurad nån RC-skit!
Senast redigerad av amped_up 2014-09-15 kl. 08:45.
Citera
2014-09-15, 12:24
Bannlyst
Det finns alltid någon som känner någon som har LSD. Fråga runt. Annars finns det på TOR-nätverket och på andra svenska forum t.ex

Se upp med priserna dock, är priserna misstänksamt låga är det förmodligen någon NBOME-variant.
Senast redigerad av DEPRESSIV 2014-09-15 kl. 12:33.
Citera
2014-09-15, 14:45
Medlem
Vattenspridares avatar
Tor som folk har skrivit.

FS eller SR2.

FS om du vill betala överpriser men inte riskera tull.
SR2 om du vill betala väldigt lite men riskera tull.

Jag har själv aldrig beställt inrikes på FS, men SR2 har jag och aldrig blivit av med något.

LSD är väl mest "safe" gällande att komma igenom tullen...?
Citera
2014-12-05, 20:46
Medlem
Kan bara säga till alla som ska ta LSD att göra det i en trygg miljö med människor ni litar på. Speciellt om ni inte är vana användare.
Har i mina yngre år tagit 100 + trippar och "lärt" ut hur man gör till en massa vänner genom åren.
Det är även viktigt, enligt mig, att hantera eventuella "inre demoner" först, för att undvika snetrippar.

Nu har jag inte trippat på en sådär 10 år och börjar sakna det....
Citera
2015-02-22, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niztrip
Kan bara säga till alla som ska ta LSD att göra det i en trygg miljö med människor ni litar på. Speciellt om ni inte är vana användare.
Har i mina yngre år tagit 100 + trippar och "lärt" ut hur man gör till en massa vänner genom åren.
Det är även viktigt, enligt mig, att hantera eventuella "inre demoner" först, för att undvika snetrippar.

Nu har jag inte trippat på en sådär 10 år och börjar sakna det....

Ska testa det för första gången. Är det ok att göra det ensam i sitt rum?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in