2016-02-11, 15:52
Medlem
Jämtin har nog satt munkavle på honom då det ända han gör är att göra bort sig i intervjuer. Gubben har inte direkt talets gåva. Att han valdes till partiledare är och kommer alltid att vara ett stort frågetecken för mig.
Citera
2016-02-11, 15:57
Bannlyst
Vem är Stefan Löfvén för det första?
Citera
2016-02-11, 15:58
Medlem
Facebacks avatar
I framtiden kommer han ha väldigt svårt för att se François Hollande i ögonen iaf.
Tror han kommer hålla sig relativt gömd tills nyvalet är ett faktum.
Citera
2016-02-11, 16:03
Medlem
AA_Swedens avatar
Jag har hört ryktas att Steffe besöker Birgit F. för att lära sig hur man på bästa sätt hanterar invandringsfrågor.
https://www.youtube.com/watch?v=mQakZce3GhQ&feature=youtu.be&t=92
Citera
2016-02-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wsop
Han har sagt att han längtar tillbaka till tiden som svetsare, så det är bara att börja leta i industrin

Har du någon källa på att han sagt det?

Hur många månader var han svetsare. Någon som vet?

Löfven är fackpamp och pappersvändare som i sann sovjetanda kallar sig arbetare men i själva verket i sin politik är fientlig mot svenska arbetare.
Citera
2016-02-11, 16:14
Medlem
YP4XQs avatar
Nah.. Han åker runt och inviger, klipper band, håller tal och sådär på diverse myndigheter, skolor, företag, organisationer m.m. Förstår inte hur företag eller organisationer ser det som någon merit att han är på besök. Jag hade skämts om jag blivit tvungen att stå där och le bredvid den mannen.
Citera
2016-02-11, 16:23
Medlem
zickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Sin avgång.

Ahhhhhahaha tack för att du gjorde min dag!

OnT: min gissning är att det är en medveten strategi. Allt han käbblar om sänker partiet, och dom har inte råd att sparka ännu en inkompetent och ersätta med en inkompetent. Därför kör dom på strategin att göra honom osynlig som en slags damage control ungefär som när ett barn håller för ögon och öron när det gjort något dumt i hopp om att det ska bli ogjort.
Citera
2016-02-11, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Har du någon källa på att han sagt det?

Hur många månader var han svetsare. Någon som vet?

Löfven är fackpamp och pappersvändare som i sann sovjetanda kallar sig arbetare men i själva verket i sin politik är fientlig mot svenska arbetare.
Här: http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/99390 Man märker att han är stolt som svetsare, har aldrig hört han pratat så tydligt utan mummel
Citera
2016-02-11, 16:28
Medlem
Jag läste en rubrik som hastigast i aftonblaskan att Stefan Löfven är på väg till Indien med delar av svenska näringslivet. Ha! det är nog bara ett svepskäl tror jag, han vill ha hit hela Indien också!
snart översvämmas vi av indier...
Citera
2016-02-11, 16:30
Avslutad
Att hålla sig borta när det går dåligt är en bra taktik. Så gjorde även Reinfeldt i långa perioder.

Även Putin försvann ju ett par veckor för något år sen.

Taktiken är framgångsrik. Även om man är hatad, så blir man plötsligt saknad. Var är han?

Sen när han dyker upp tänker man "skönt att han är tillbaka".

Inom psykologin är fenomenet studerat sedan många år, detta lärde jag mig när jag läste 220 poäng psykologi i Uppsala.
Citera
2016-02-11, 16:33
Moderator
Tinuviels avatar
Ämne infogat.

// mod
Citera
2016-02-11, 16:52
Medlem
AndreSanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Att hålla sig borta när det går dåligt är en bra taktik. Så gjorde även Reinfeldt i långa perioder.

Även Putin försvann ju ett par veckor för något år sen.

Taktiken är framgångsrik. Även om man är hatad, så blir man plötsligt saknad. Var är han?

Sen när han dyker upp tänker man "skönt att han är tillbaka".

Inom psykologin är fenomenet studerat sedan många år, detta lärde jag mig när jag läste 220 poäng psykologi i Uppsala.

Ingen som saknar honom ändå, han kan immigrera till Indien, om det nu är där han befinner sig så kan han stanna där för gott, han bara förstör Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in