2014-09-13, 17:51
Medlem
Har dragit 1 g drygt 4cmc, dlig effekt tycker vi i denna Batch.
Har 1 g 3mmc. Blanda?
Citera
2014-09-13, 18:41
Medlem
Jag har testat det. frst ett dygn 4-cmc sen dag tv blev det 2 gram av trean de small p fint. Sen nr trean va slut krde jag vidare p 4-cmc tills jag hade.noll effekt och dcka av trtthet
Citera
2014-09-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
Jag har testat det. frst ett dygn 4-cmc sen dag tv blev det 2 gram av trean de small p fint. Sen nr trean va slut krde jag vidare p 4-cmc tills jag hade.noll effekt och dcka av trtthet
Tackar
Citera
2014-09-15, 05:27
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman

Haha all in. Men jag skulle d inte gjort det bda sprutar ur din seretonin. Men vnta ngra timmar 2-3+ fr att vara p en mycket skrare kvll. Kr lugnt och ta inte rita o diverse typ tjack A-PHP 4fpvp medmera. glhf
Citera
2015-03-17, 15:07
Medlem
Behelels avatar
Bestllde 4cmc och 3mmc
och kan ju direkt sga att 4cmc var riktigt kasst. Krde IV och knappt ngon effekt alls.
Krde vidare p 3mmc och det var fint. nskade mer av bda, men vart endast fokuserad och glad och krleksfull. Tog ca en timme om inte mindre d man ville ha mer, att det inte funkade och brjan av avtndning.
Trnade dels thaiboxning p 3mmc och det var suvernt, rekomenderas. Dock ltt att svimma,krkas och man svettas som en gris.

mvh mvh
Citera
2015-03-17, 15:08
Medlem
Behelels avatar
Och ja, dessa substanser gr att blanda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem