Detta är en kraftigt överdriven föreställning som är så patetisk så att änglarna gråter och Fan hånskrattar.
Visst så är det lättare för invandrarkillar att träffa svenska tjejer än tvärtom men det krävs ju också att svenska tjejer vill ha dom eller hur?
Jag tror, som jag nämt tidigare, att det är två typer av tjejer som dras till blattar/muslimer
1) Förvirrade små 15-åriga white trash som vill revoltera
2) Sökande utanförskaps-kvinnor som gillar bad boys, boxning, och att leva farligt.
Sedan får man ju komma ihåg att kvinnor också föredrar utseende och det borde ju komma till blattarnas nackdel. Om det inte är en blatte som ser ut som en sydeuropee vill säga. Men kolla på dessa, jag tror säkert många nordiska kvinnor tycker dom här är stiliga
http://www.faceoftomorrow.com/city_d...A-istanbul.jpg
På min högstadie skola såg jag en del svenska (och finska) tjejer ihop med blattar men typ aldrig tvärtom.
Numera så bor och rör jag mig i svenska/vita delar och jag har en libanesisk kompis som gnäller över att han inte får tjejer för att han är blatte, att han måste vara med oss svenskar för att förbättra sina chanser. Jag ser sällan han ihop med nån svensk tjej, men jag har en svensk kompis som gått på universitet och där blev han ihop med en persisk tjej som visserligen inte var muslim men väl blatte. Integrerade invandrartjejer vill ha svenska killar då de har bättre framtidsplaner och framtidsutsikter än gatublattarna som drar runt i hooden när andra jobbar eller studerar.
Jag frågade en tjejkompis till mig om hon skulle kunna ha en invandrar (=icke-europeisk) kille och hon svarade nej med två förklaringar
a) hon tycker inte dom är snygga
b) hon vill inte vara med om kulturkrock
Här är en tjej som t.o.m bor i ett ghetto och som undvikar blattar, som hon skriver här
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=153
Vad som händer på högstadieskolor är väl inget som någon av er behöver bry er om, då ni är äldre?
Jag minns en gammal artikel från dansk folkeparti eller någon supporter till dom, den finns inte kvar, men den hette "Är danska kvinder allemandskvinder eller Allah-mandskvinner?" Det var någon dansk som blivit besatt av samma myt som trådskaparen här.
Han skrev att på danska diskotek så kommer muslimske drenger (pojkar) och dansar med danske piger medan de danske drengerna inte får dansa med muslimske piger då de inte får gå ut på kvällarna.
Men som sagt, vad bryr vi oss om vad som händer på diskotek för tolvåringar?
Dessutom så kan ju detta bara hända i områden där det bor mycket invandrare, och det gör det inte överallt precis.
Den enda invandrartjej jag haft sex med är en norska och en halvchilenare (som talar perfekt svenska), så jag har inte mycket att komma med hehe.
Min kompis har haft en persisk flickvän som sagt, inget jag är avis på då jag inte föredrar såna, men det är klart att det skulle vara en häftig merit ändå, hehe.
Och vem fan vill ha fittstympade apor i slöja som tjej? Stackars de blattar eller östafrikaner som tvingas ha såna fruar, urk.