2009-05-14, 21:11
Medlem
singularitets avatar
Jag tror på alla människors lika värde, men jag tycker inte att det är ok att förhållanden mellan svenskar och invandrare uppmuntras av vissa. Jag tycker man ska unvika att gifta in invandrare i släkten. Rent genetiskt så finns det inga fördelar. En del tjejer tror kanske att dom får en bättre anpassad avkomma om dom får barn med svarta människor. Det stämmer inte.

Jag tycker det är väldigt få svarta kvinnor som är snygga. Men svenska kvinnor gillar ofta svarta män. Därmed så inser jag att genetik (avkommans), helt enkelt inte är det viktiga.

Svenska kvinnor vill vara tuffa och globala. Därför väljer dem svarta killar. Varför är inte jag glad över alla invandrartjejer?? Om tjejerna tog killar från utlandet så att svenska killar blir utan så föds naturligvis missnöje. Men dem utländska flickorna då?? Vad är det för fel på dem?? Svaret är att jag vet inte, jag tycker helt enkelt att vita tjejer är vackrare. Och så jävla lätt är det nog inte att vara tillsammans med en tjej om man tycker var och varannan tjej man passerar på gatan är vackrare.

Mitt försök att förklara detta blir att tjejer vill ha status och kontroll. Någon en fattig vit flicka får om hon blir tillsammans med en svarting. (av sin pojkvän) Hon vet om att pga hennes hudfärg så betraktas hon som en gudinna till en början av partnern. Det ligger alltså en osäkerhet i grunden i dessa förhållanden.

Dessutom är dem PK och gör det säkert också för att markera att dem inte gillar "rasister". Dem förstår inte att folk som jag med flera börjar hata invandringen. Flickor verkar ofta ha svårt att se större system och samband. Dem brukar påstå att det är fel att överanalysera. Dem begriper inte att det är mycket bättre att överanalysera ngt än att underanalysera. I sverige blir det inte några bananer om ingen underhåller de system som får bananer att komma hit från utlandet. Här i sverige växer inte bananer på träd.
Senast redigerad av singularitet 2009-05-14 kl. 21:15.
Citera
2009-05-14, 22:02
Medlem
Pinkkings avatar
man vill inte ha med dom att göra, nuff!
Citera
2009-05-14, 22:54
Medlem
En mål i livet är ju ändå att sätta en invandrarbrud!
Citera
2009-05-14, 23:39
Medlem
.-.-.s avatar
Kvaliten på noggerbrudar är inte så mycket att hurra för, ibland vill man spy en skvätt när man ser dom utan burkhan.

Såg att mussarna hade blivit som galna för att det va en modevisning där det va ca 350 vithudingar och 4 mörkingar tror jag det va. Det bevisar ju en del om hur fräscha dom är. Sjävklart va det rasism enligt dom, alla är vi lika mycket värda.
Citera
2009-05-15, 01:03
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Men svenska kvinnor gillar ofta svarta män. Därmed så inser jag att genetik (avkommans), helt enkelt inte är det viktiga.
Det där tycker inte jag är sant. Jag tror mycket att det handlar om socialgrupp (i de högre socialgrupperna är det inte socialt accepterat) men också om var och hur man växer upp. De svenska kvinnor jag känner och är bekant med har svarta (för det är negrer vi talar om nu uteslutande och inte andra mörka folkslag) och kan vara goda väninnor med svarta kvinnor och ha svarta kompisar med osv. Men de skulle troligen aldrig bli tillsammans med en svart man. Jag har frågat lite om varför och de säger att det inte är något rasistiskt men samtidigt har de ingen bra förklaring mer än att det är så de känner.

Jovisst påverkar reklam och media ofta bilden av hur ett par ska se ut, de flesta bilder visar en mörk man med en ljusare kvinna även om båda är vita. Jag tycker det var värre för några år sedan då reklamen körde stenhårt på svart man-vit kvinna. Det är annorlunda idag. Jag tycker inte att man ser så många par där ena parten är vit och andra parten är neger även om det förekommer. Du utgår väldigt mycket från dig själv när du skriver men det finns många svenska män som har förhållanden med utländska kvinnor men en förklaring är troligen att invandrartjejer hålls i stramare tyglar under uppväxten medan svenska tjejer har mer rörelsefrihet.

Så igen, det är också en åldersfråga, de svenska tjejerna som faktiskt ligger runt med negrer brukar sluta med det när de blir lite äldre och vill ha seriösa förhållanden och när de utländska tjejerna (rent allmänt, inte bara negrer) blir mer självständiga så träffar de lättare svenska killar.

Jag tror att vissa vita kvinnors faiblesse för svarta män bottnar i medias indoktrinering men också det uppfattas som spännande, frigjort och upproriskt. Det är faktiskt få kvinnor som är över 30 som har stadigvarande förhållande med en neger. Sedan har negrer och andra folkslag, de vi kallar invandrarna, faktiskt gjort sig ett rykte om att vara tuffare och mer aggressiva - sådant som tilltalar unga osäkra svenska tjejer mer än killkompisen som utvecklats senare och har osäker blick och inte är lika framfusig. Jag frågade nyligen en algeriska ca 30 år på (född här) på mitt arbete om varför hon bara föredrog helsvenska killar (vilket hon sagt tidigare) och hon svarade att hon tyckte svenska killar är mycket lättare att få förhållanden att funka med och att de är mer lojala än invandrarkillar och att de beter sig mer moget och ansvarstagande. Jag undrar om hon hade talat så när hon var 20... Hon menade samtidigt också att hon uppfattade det som att svenska killar raggade i mindre grad på henne än vad invandrarkillar gjorde och hon undrade själv om det var pga svenska killar hellre föredrar svenska tjejer eller om det var för att de är mer osäkra/blyga eller tror det skulle innebära problem med en relation till henne. (Kan tillägga att algerier till stor del är sekulariserade muslimer med franska som språk.)

Sedan tror jag själv att de flesta söker partners inom den egna folkgruppen och med tanke på hur stark ändå medias påverkan är så måste det valet vara väldigt starkt rotat. Någon annan förklaring kan inte jag komma på.
Citera
2009-05-15, 14:34
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Jag perosnligen skulel aldrig bli tillsammans med en import från arabien. Personligen så kan jag intyga att de är minst lika "lätta" som svenska kvinnor med det unndantaget att de inte är så pigga på att det blir allmänt kännt att de knullar runt. De är försiktigare helt enkelt. Sen finns det en chans att man ser det man söker efter, min bild är att det är väldigt få bland förhållanden när man gör närmare analyser och studier. Det är även unga som har dessa blandförhållanden och de spricker när de båda växer upp och skall gå vidare i livet...

Dock verkar asiatiska tjejer gilla Svenska män av någon anledning...
Welcome to förhud central.
Citera
2009-05-15, 16:56
Medlem
Hänvisar till min avatar. Finns väl ingen svensk flicka som skulle tacka nej?
Citera
2009-05-15, 20:18
Medlem
Andrewgos avatar
Invandrartjejerna har väl blivit "hedersmördade" för att de glömde att ögonkontakt med främmande killar strider mot mohammed-pedofilens lagar.
Citera
2009-05-16, 17:02
Medlem
Detta är en kraftigt överdriven föreställning som är så patetisk så att änglarna gråter och Fan hånskrattar.

Visst så är det lättare för invandrarkillar att träffa svenska tjejer än tvärtom men det krävs ju också att svenska tjejer vill ha dom eller hur?

Jag tror, som jag nämt tidigare, att det är två typer av tjejer som dras till blattar/muslimer

1) Förvirrade små 15-åriga white trash som vill revoltera

2) Sökande utanförskaps-kvinnor som gillar bad boys, boxning, och att leva farligt.

Sedan får man ju komma ihåg att kvinnor också föredrar utseende och det borde ju komma till blattarnas nackdel. Om det inte är en blatte som ser ut som en sydeuropee vill säga. Men kolla på dessa, jag tror säkert många nordiska kvinnor tycker dom här är stiliga
http://www.faceoftomorrow.com/city_d...A-istanbul.jpg

På min högstadie skola såg jag en del svenska (och finska) tjejer ihop med blattar men typ aldrig tvärtom.

Numera så bor och rör jag mig i svenska/vita delar och jag har en libanesisk kompis som gnäller över att han inte får tjejer för att han är blatte, att han måste vara med oss svenskar för att förbättra sina chanser. Jag ser sällan han ihop med nån svensk tjej, men jag har en svensk kompis som gått på universitet och där blev han ihop med en persisk tjej som visserligen inte var muslim men väl blatte. Integrerade invandrartjejer vill ha svenska killar då de har bättre framtidsplaner och framtidsutsikter än gatublattarna som drar runt i hooden när andra jobbar eller studerar.

Jag frågade en tjejkompis till mig om hon skulle kunna ha en invandrar (=icke-europeisk) kille och hon svarade nej med två förklaringar

a) hon tycker inte dom är snygga

b) hon vill inte vara med om kulturkrock

Här är en tjej som t.o.m bor i ett ghetto och som undvikar blattar, som hon skriver här

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=153

Vad som händer på högstadieskolor är väl inget som någon av er behöver bry er om, då ni är äldre?

Jag minns en gammal artikel från dansk folkeparti eller någon supporter till dom, den finns inte kvar, men den hette "Är danska kvinder allemandskvinder eller Allah-mandskvinner?" Det var någon dansk som blivit besatt av samma myt som trådskaparen här.

Han skrev att på danska diskotek så kommer muslimske drenger (pojkar) och dansar med danske piger medan de danske drengerna inte får dansa med muslimske piger då de inte får gå ut på kvällarna.

Men som sagt, vad bryr vi oss om vad som händer på diskotek för tolvåringar?

Dessutom så kan ju detta bara hända i områden där det bor mycket invandrare, och det gör det inte överallt precis.

Den enda invandrartjej jag haft sex med är en norska och en halvchilenare (som talar perfekt svenska), så jag har inte mycket att komma med hehe.

Min kompis har haft en persisk flickvän som sagt, inget jag är avis på då jag inte föredrar såna, men det är klart att det skulle vara en häftig merit ändå, hehe.

Och vem fan vill ha fittstympade apor i slöja som tjej? Stackars de blattar eller östafrikaner som tvingas ha såna fruar, urk.
Citera
2009-05-16, 20:55
Bannlyst
Svenska killar är inte attraktiva för utländska tjejer (även för svenska tjejer nuförtiden). Är själv svensk men av den mörkare varianten och tas oftast för en central- eller sydeurope, tack för det.
Citera
2009-05-16, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tofsen
Ser ofta svenska tjejer gå runt på stan med invandrarkillar men väldigt sällen en svensk kille som går runt med en invandrartjej. Vad tror ni det beror på? Personligen tycker jag att många invandrartjejer ser bättre ut än svenska vad det gäller kläder, kroppsfigur etc.

För att du kan räkna med en massiv buske mellan deras ben när du väl får komma till efter ett år eller så...
Citera
2009-05-16, 22:07
Medlem
.-.-.s avatar
Finns det några blatte eller mussekvinnor som är singel egentligen, dom måste vara väldigt sällsynta. Alla som kommer till vårat land har ju frugan med sig. Och det vandrar säkert in betydligt mer män än kvinnor.
Dom har en inlåst i lägenheten som får sköta hemmet och barnen medan dom själva kan röka opium och slappa framför Al Jazeera och heja på sina terrorist vänner.

Det jag funderar på är om någon av alla dessa kvinnor har valt sin karl själv, jag tror alla är tvingade och dom har inget annat val för då vet dom att det blir döden nästa. Ofta så ser man skäggige lönnfete Mashmoud 54år med sin 22 åriga lilla vandrande Gardin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in