Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-09-05, 22:53
Medlem
H.E.L.s avatar
Ja ni humorister! Detta är ju mitt huvudforum, så jag tar hellre kritik och snack här inne än i Flashback.

Vad anser ni egentligen om oss som moderatorer i humor?
Gör vi ett bra jobb?
Bör vi ändra på något?
Bör humorforumet ändras på något sätt?
Idéer välkomnas!
Är toleransen för hög ibland? Alltså att "riktigt dålig humor" borde tas bort mer än det gör?

Ordet är fritt.
Citera
2005-09-05, 23:40
Medlem
klåfingrigs avatar
Tycker du agerar väldigt bra som moderator, du låser inget bara för du inte finner det roligt och du låser inte heller för lite trådar, eller jo lite hårdare kunde man va mot sådant som är riktigt mjotbjudande dom få gånger det dyker upp.

Mycker mer har väl inte jag att tilllägga just nu.
Citera
2005-09-06, 00:00
Bannlyst
Håller med ovanstående på alla punkter...
Citera
2005-09-06, 00:01
Medlem
bara du byter avatar så e jag nöjd...e trött på att glo på det där jävla fula mongot...nu e han ju dessutom animerad...
Citera
2005-09-06, 00:01
Medlem
Memnoks avatar
Då passar jag på att ta åsikter om mitt modererande här också. Jag och H.E.L. är ju trots allt "the dynamic duo"....
Citera
2005-09-06, 00:10
Moderator
impieteers avatar
Jag tycker att ni sköter er utmärkt båda två.

Om det beror på att Humor är ett synnerligen lättmodererat forum eller att ni är skickliga mods med fingertoppskänsla vet jag däremot inte. Möjligen är det som så mycket annat här i livet, en kombination. Ni låser trådar när de handlar om något man redan sett 15 trådar om, det är ungefär så mycket man märker av er i Humor.
Citera
2005-09-06, 00:13
Medlem
ok, detta blev ju helt oväntat en "låt oss suga varandras kukar"-tråd...
Citera
2005-09-06, 00:25
Medlem
nuhjs avatar
rör inte motbjudande humor!

Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
Tycker du agerar väldigt bra som moderator, du låser inget bara för du inte finner det roligt och du låser inte heller för lite trådar, eller jo lite hårdare kunde man va mot sådant som är riktigt mjotbjudande dom få gånger det dyker upp.

Mycker mer har väl inte jag att tilllägga just nu.

Det finns även motbjudande skämt som är roliga, så jag tycker inte att nåt modererande ska ske där. Misstänker att du syftar på skämten i "osmakliga skämt"-tråden om 5-åringar och clowner osv.. men det är humor på HÖG nivå enligt mig over the line-humor är mitt signum!
Citera
2005-09-06, 01:21
Medlem
klåfingrigs avatar
i mitt tycke är det skämt om pedofili och liknande som ska kastas i faket "osmakligt"
Citera
2005-09-06, 01:49
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Då passar jag på att ta åsikter om mitt modererande här också. Jag och H.E.L. är ju trots allt "the dynamic duo"....
Så det är ni två som gillar att ha tajta spandex-kostymer på er, bra då vet jag.
Jag har inget emot modererandet härinne, det sköts bra enligt mig.
Citera
2005-09-06, 08:47
Medlem
H.E.L.s avatar
Sjuk,dålig och osmaklig humor har samma berättigande som all humor. Alla är ju olika i vad för slags humor man gillar.
Det vi tar bort är sådant som "inte" är humor.
Citera
2005-09-06, 12:29
Medlem
CrapOramas avatar
Både du och Memnok är bra moderatorer. Ni båda är flitiga användare och inte bara moderatorer. Sen att du (H.E.L.) har sjuk humor gör ju inte saken sämre.

Så det blir tummen upp för er.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in