Citat:
Ursprungligen postat av
Game-Set-Match
Researchgruppen har lyckats lanka info fran "disqus-hacket". "Crosslinking" det och ap,ft, fb.
De har enstaka "napp".
De har alltsa inte flashbacks databas.
Om de hade den (fb:s databas) da vore det ju en guldgruva att fortsatta grava guld i....Why "kill the goose that give "golden eggs"?
Bluff!
Sa lange de inte publicerar nagonting alls...fran flashback. Sa ar det ett slag i luften och inget annat.
RG, borde ju inte tala om detta (att de har fb:s databas) darfor att folk sopar igen spar.
Men om de vill skramma till tystnad om invandringskritik, ja da forstar man deras inlagg.
Annars vore det val fantastiskt for dem att fortsatta samla information - Eller?
Vad jag vantar spant pa ar medlemmar i forum som:
Hells Angels
Bandidos
Original Gangsters
Wolfpack
Deras identiteter ar hotade (enligt RG).
De kan fa manga bekymmer pga Researchgruppen. Bade med myndigheter och annat.
Kommer de att reagera "proaktivt"?
Eller kommer de att; "vanta och se"
Kanske kommer de rentav att se Researchgruppen som fiende nummer ett?
RG "leker med elden".
Ni som postar i dessa forum, hur ser ni pa att Researchgruppen har personlig information om er. Information de skaffat sig pa olaglig vag.
Kommer ni att verka "proaktivt"?
Eller vanta och se?
Hoppas RG inser att det var en dalig ide att reta upp en miljon forumanvandare.
Sen far vi se om "sagan slutar lyckligt, eller ej" for RG...
OT: Jag träffade för ett par år sedan en kille som jobbade på samma gata i Bromma där HA har sitt högkvarter. Han berättade för mig: På gatan finns en liten kiosk där en gammal dam arbetade. En dag blev hon rånad och förnedrad. Ett par dagar senare kom det en kille med en påse pengar, och en ursäkt, till den gamla damen i kiosken. Det var alltså rånaren som HA hade sökt rätt på rånaren o tvingat honom att göra rätt för sig.
Efter den dagen hyser jag respekt, och viss beundran, för dem.
Jag hoppas, och ber, att jag återigen kan få känna samma känsla för HA.... I detta fall så stod de på den lilla människans sida, och gjorde någonting riktigt fint. Gör det igen. Stå på vår sida, och försvara oss vanliga Svenssons...