Citat:
Ursprungligen postat av
Harpy
Antingen har den läckt eller så har den inte det. Dina försök att skrämma användarna här är otroligt tafatta, du tänkte att du skulle låta avslappnad i sättet där du pekar ut "alla", istället för att bara skriva "alla". Stoppa upp dina fingrar där de kan göra någon nytta istället för att vinkla fantasier.
Ingenting stödjer att den verkligen har läckt. Allt är baserat på en sekundär källa som i sig inte har några användarnamn här. Har den då några namn alls? Är den alls härifrån?
Att sedan kalla databasen "manipulerad" för att ingen skall råka illa ut är bara skitsnack. Det finns ingen koppling till specifika användare.
Försöker inte skrämma upp någon överhuvudtaget, bara admins isf, så att de har en krishantering redo att rulla "if shit hits the fan". Jag förstår om de håller tillbaka på maskeringsfunktionalitet, raderingsmöjligheter och dylikt i dagsläget, men så fort databasen läcker på något sätt så ska möjligheten finnas för användare att anonymisera sig på några röda sekunder. Helst redan nu. Det ligger FB:s egenintresse precis som i användarnas intresse, så det finns inget motsägelsefullt i detta. De enda som vinner på situationen just nu är RG, AB och deras häxjakt.
Det är lite onödigt av dig att försöka få det till att jag försöker skrämma någon, när jag vill hjälpa till. Om det är några som har försökt skrämma användare så är det väl "psykokanin" och den där muslimska snubben med en grön flagga som försöker skrämma folk att "nu är det kört".
Det var förresten en annan användare som PM:ade en punkt med info som borde läggas till i min lista över s.k. "indicier":
Citat:
Min hotmail-adress fanns med i .csv-dokumentet, men INTE (falska)personnumret jag använde vid reg. eller mitt riktiga. Har aldrig varit registrerad på CDon men använt mailen på många andra ställen. Gäller inte användaren jag skriver ifrån för övrigt.
Detta tolkar jag som ett positivt tecken åtminstone.