Citat:
Känner ungefär som du uttrycker det. Det känns som att jag vuxit ifrån att spela och det är verkligen tråkigt. Har riktigt bra minnen från alla LAN och det var en extremt rolig tid när man satt med polarna. Sommaren bestod av att lana varje natt och ut och festa varje helg.Hur kan ni inte inse att ni inte vinner någonting på att spela i längden? Jag har själv spelat endel från åren 13-17 men insåg relativt tidigt att det kan inte hålla på såhär för länge. Dock har jag alltid spelat fotboll och prioriterat kompisar först. Nu så spelar jag väldigt sällan. Någon gång på helgen men aldrig på vardagar med den lilla tid man har då. Och alla vet att tiden flyger iväg när man lirar. Jag vet inte om jag har vuxit ifrån spel eller om det är tänket jag har i huvudet att man verkligen inte får ut något utav att spela, som gör det tråkigt, för att det finns mycket bättre saker du kan göra för att förbättra jaget.
F.ö så sitter jag och spelar metal gear solid på gamecube nu, tycker inte det är speciellt kul men man får nostalgi som fan
F.ö så sitter jag och spelar metal gear solid på gamecube nu, tycker inte det är speciellt kul men man får nostalgi som fan

Men någon enstaka där blev även där beroende och kastade bort skolgången o.s.v. Tror det har andra bakomliggande orsaker med då han inte verkar må bra alls idag. Lite som att säga till en drogmissbrukare, "Ni vinner inget på det i längden?". Är tyvärr inte så lätt.
Men TS, ligg i och sök jobb som du gör nu. Det är alltid svårast att få sitt första jobb, särskilt om du inte känner någon. Många vill inte anställa folk de inte känner då de inte litar på att de kan sköta ett jobb. Har man då aldrig jobbat är risken ännu större. Men ett bra intryck så kanske du får jobba lite extra. Lycka till!