Jag har ångest nu över saker jag har begått. Jag tror jag är psykiskt sjuk. Har trakasserat en tjej på jobbet pågrund av att hon inte ville gå ut med mig över all idioti jag ställt till för mig själv på nätet. Jag hette tedbundy23 tidigare här och har varit medlem på sidor som hamsterpaj,helgon,ungdomar etc. Jag har skämt ut mig totalt och betett mig som en total idiot. Jag var själv ute på fyllan en kväll och hade tillochmed ringt hem till den här tjejen och sagt att jag kommer våldta henne och hon förtjänar det. Jag har onanerat öppet i camen, fört in en trumstock i röven på mig själv,gjort en recension på en fleshlight,gjort en hel del dumma youtube videos. Allt för vadå? Jo uppmärksamhet och åter uppmärksamhet. Jag är egentligen en ganska sorglig individ. Jag har alltid haft noll självkänsla, ser mig ful,ointelligent,oförmåga att kunna föra mig socialt med andra. Jag vet inte längre hur länge jag kommer klara av detta lidande. Vill bara dricka och slumra in och aldrig mer vakna igen. Det som får mig att stanna kvar är ju min mamma först och främst. Hon skulle nog inte klara av att leva ifall jag dog. Jag tycker allt känns värdelöst. Söka jobb,städa,diska,tvätta,laga mat,runka,sova,spela spel. Varenda dag fylls av repetition och tristess. Jag har börjat utveckla våldtäktstankar också på senare tid. Mitt huvud är bara ett stort virrvarr. Vad bör jag göra? Tvångsinlagning eller självmord?
du skulle nog behöva sätta dig ner och snacka med någon typ av psykiatriker eller så för dessa tankar du har måste du själv ta hand om innan du gör någonting dumt och förmodligen förstör en annan person liv föralltid.
Om inte detta hjälper skulle jag rekommender att du ska bli tvångsinlagd eftersom bättre att bara du lider för dina actions och inte folk som är totalt oskyldiga..
Du borde nog överväga att lägga in dig ett tag. Du låter inte riktigt frisk. Kom dock ihåg att din historia alltid kommer att följa med dig så länge du inte byter stad och byter liv. Skulle rekommendera dig en tid på låst avdelning då du är ärlig om ALLT med läkarna och tar de mediciner de vill ge dig, och sen bör du flytta så många mil bort som möjligt för att kanske ha en chans att få ett nytt liv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!