• 1
  • 2
2005-09-05, 12:52
Medlem
Kanske vart uppe p tapeten innan, vad veta jag men hitta inget nr jag skte men mnet har skert diskuterats innan. Vore det inte smidigt med ett underforum hr p hallucinogener dr folk enbart skriver redogrelser fr sina trippar.

D kan folk som ska testa diverse preparat ltt g in dr och leta upp just sin grej och lsa lite hur det vart fr andra som tagit just den drogen.

Sammtidigt r det ganska kul och lsa ocks och det vore bttre och ha alla samlade p ett stlle eller vad tycker ni?

peace!
Citera
2005-09-05, 12:57
Medlem
Robbadobbs avatar
riktigt bra id, och typ lsa trden p ngot vis s att bara tripprapporterna kommer dit inga sinnessla kommentarer!!
Citera
2005-09-05, 14:17
Medlem
jo men kommentarer p tripprapporten kan ju va okej. Alltid kul och f respons! men det blir ju bttre i det vanliga hallucinogenforumet d ocks... d slipper man trdar som "testade bm3, tog 2 dxm, t svamp...
Citera
2005-09-05, 14:24
Medlem
Tjacktorskens avatar
Bra id. Som jag ser det s r forumet Hallucinogener bland det veligaste forumet p FB med tripprapporter och allt mjligt liggande verallt. Snlla fixa.
Citera
2005-09-05, 19:01
Medlem
ellasarios avatar
mkt bra ide!
Fixa moderatorerna =)
Citera
2005-09-05, 19:38
Medlem
Lukesters avatar
r det inte det trden lite lngre ner p denna sidan handlar om...? Den trden lstes eftersom modarna skulle fundera p det...
Citera
2005-09-05, 21:43
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukester
r det inte det trden lite lngre ner p denna sidan handlar om...? Den trden lstes eftersom modarna skulle fundera p det...
De har funderat klart! Nu till aktion... Mr. Hyde! ppna forumet fr fan!
Citera
2005-09-05, 22:29
Bannlyst
JAa! Varfr s sla. Detta har ju tagits upp tidigare. Ge oss ett tripprapport forum!!
Citera
2005-09-05, 22:57
Medlem
diversions avatar
Kan ni inte ha en regel som sger att man mste skriva i rubriken vad fr drog som intogs?

T. ex: "LSD: Underbar tripp i naturen"
"Svamp: Nojjade ur totalt"
"4-aco-det: Underbar upplevelse"

Detta hade gjort det mycket lttare att sortera alla tripprapporter efter namn och hitta rapporter om drogen man sker efter.
Citera
2005-09-06, 02:02
Medlem
Ge oss ett tripprapport forum!
Citera
2005-09-06, 02:02
Bannlyst
Det vill jag ox ha.
Citera
2005-09-06, 02:30
Bannlyst
Skrev ett litet PM till Dr.Jekyll idag klockan 21

Citat:
Ursprungligen postat av iamabbe

Hej, hur blev det med underforumet med tripprapporter? har du/ni tagit upp det i outlaw? Nu ser jag att du enbart r mod i Graffiti, men du kanske har en liten anning iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Det diskuteras..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in