Citat:
Ursprungligen postat av
hakansukkur
Jo, tack, jag har i princip ingen bank, No Guts No Glory
Mitt bet ar att Porto och RM gar obesegrade genom gruppen och Chelsea har nu 4 "enkla" matcher.
Byter nog in Costa nu mot Neymar da Barca moter PSG.
Sen ar jag sugen pa Draxler mot Willian? kanske.
Kan spara 1 pinne pa att satta in Moya som nog far sta fr o m nu, men det kostar ett byte.
Grosskreutz, Jackson och Bale ar pa listan men svart att fa ihop och kostar manga byten.
Draxler är bra o plockar poäng, dock är jag väldigt osäker på Shalke som lag. Deras form är fruktansvärt dålig, (0-3-6) på senaste 9 matcherna. Så förvänta dig inte att dem vinner mot Maribor eller Sporting.
Själv är jag lite sugen på Muller/Lewandowski inför nästa omgång då dem möter CSKA Moskva. Såg delar av den senares match mot Roma igår, och deras försvarsspel var under all kritik. Styr dem inte upp det så kommer det bli liknande siffror mot Bayern.
Ett tips bara för dem som aldrig spelat förr: man får ju göra ett(1) gratis transfer mellan varje spelomgång, gör man fler så dras det av poäng. Dock så har man ett "Wildcard" som innebär att man utan poängavdrag kan
transfra helt fritt, byta ut hela laget om man så önskar. Wildcardet kan användas endast en gång under hela säsongen. jag brukar använda det inför gruppspelets sista omgång när många lag är klara/vilar spelare osv. Under slutspelet får man fler gratistransfers så wildcardet har mest värde under gruppspelet enligt mig.